1. Rész: A levél

36 1 0
                                    

Szeptember 1. Kedd. Ma kezdődött el a tanév. 2-c osztályba járok. Reggel apum keltett. A reggelit ágyba kaptam ( amúgy nem szoktam ágyba kapni a reggelit), a tálcán azonban nem csak az ennivaló volt, hanem egy levél NEKEM. A tesóimtól kaptam. Te jóságos ég a tesóim, olyab boldog voltam egyből felbontottam a borítékot.

,,Szia SiHey"
,,A bátyáid vagyunk. Nagyon sajnáljuk, hogy 3 évig nem álltunk kapcsolatba veled csak, amióta beindult a karierünk nincs túl sok időnk. Nagyon szégyeljük, hogy apuékkal találkoztunk. Nem szerettük volna azzal fájdalmat okozni neked, hogy nem tölthetnék együtt az egész napot. 2-3 órát tudnánk csak ott lenni, de az túl kevés és fáj. Hamarosan Söulba megyünk 2 hónapra szabadságot kaptunk és hát találkozhatnánk, ha már így alakultak a dolgok. 1 hét  múlva megyünk oda. Tehát 2020. Szeptember 8-án találkozunk a (Idol banda kereső lányoknak és fiúknak egyaránt).
 
  Megjegyzés: az egy olyan hotel ahol idol bandák (lányok/fiúk) jönnek és találkozhatnak a rajongóikkal.

Most mennünk kell, mert még van 6 fellépésünk. Nagyon szeretünk SiHey.

                    Szeretettel a te édes bandád: Night-nine"

        Megjegyzés: azért lett az a neve a tesóim bandájának, mert amikir anyumék nem voltak otthon este, akkor mindig a bátyáim enekeltek nekem és ők kérték, hogy válasszak nekik nevet így lett tehát: NIGHT-NINE.

Wow.... Végre találkozhatok velük, nagyon örülök. Gyors felhívtam a legjobb fiú barátom HanLi-t. Ő is nagyon örült ennek a fantasztikus hírnek.

Köszönöm, hogy végig olvastátok ez az első irományom. Bocsánat a szóismétlésekért, és a helyes írásért. Remélem tetszett írjátok meg kommentbe jövő héten. Sziasztok!!!😊

Idolok VarázsaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora