~* 1 *~

352 16 0
                                    

Byl jsem zavřený s dalšími neky v malé černé špinavé místnosti. Nedalo se hnout. Byli jsme namačkaní na sebe. Měli jsme jen tenké svetříky.
Ulyšeli jsme otevirání dveří, všichni jsme se začali mačkat dál od nich. Neměl jsem to štěstí a byl jsme na  hraji. Mohutní pán mě hrubě chytl  a vynesl mě ven z místnosti. Zavř jsem očka, bílé světlo mě oslinilo.
"Co tenhle..?" Zachraptěl tyran a chytl mě, tak aby mě líp ukázal.
"Kolik mu je?" Chladný, ale příjemný, hlas se ozval předemnou a ruka jeho vlastní mi jemně projela vlasy.
"Asi 15.." zakašlal pán.
"Hm.." ruka zmizela a já se konečně dovolil otevřít očka. Pán s příjemným hlasem měl dlouhé vlinité vlasy svázané do culíku a tmavě hnědé až černé očí. Je moc pěkný.
"Měl ho už někdo?" Zeptal se.
"Ne.." muž mě víc stiskl okolo břicha a já trochu pískl, zavrčel na mě.
"Vezmu si ho..." Příjemný pán k mě natáhl ruce, aby si mě vzal.
"Super.." pán, co mě držel, mě pustil k příjemnému pánovi do rukou, ten mě jemně vzal. Koukl jsem mu do očí a ocásek jsem si spočil okolo stehna. Držel mě jako princeznu.
"Bude to 55000 yen.." zlý pán se rozešel zase do jiné místnosti, hodný pán ho se mnou v náruči následoval, jen jsem se přitulil a víc schoulil.
Po nějkém vyřizování mě pán vynesl ven a šel k černému draze vypadajícímu autu.
"Jmenuju se Aki Suzuki.." koukl na mě.
"Já jsem Arata..." Špitl jsem.
"Dobře.." smál se. Dveře od auta se automaticky otevřeli nahoru, trochu jsem se lek. Posadil mě a připoutal, když mě nechal a dveře se zavřely, tak jsem se objal. Bojím se, že až dorazíme, tak na mě bude zlý.. jako vždycky. Suzuki si sedl za volant a nastartoval, auto bylo tiché, né jako ty v kterých nás převáželi. Něco autu navelil a pak se rozjel.
"Pojedem chvíli.. ale ještě se cestou stavim obchodě..." Koukl na mě přes zrcátko, "Co rád papáš?"
"Granulky.." špitl jsem.
"Jíš ryby? Nebo jiné maso?"
"Nevím.." Sklopil jsem ouška a přitáhl jsme si nožky.
"Tak to ochutnáš.. a musim ti pořídit spodní prádlo.." odvrátil oči od zrcátka a zas koukal na cestu. Trochu jsem zrůžověl a schoval jsem si partie ocáskem. Byl jsem dost unavený a po chvíli jsem usl.

Takže tohle je další moje knížka Xd. Asi ji nebudu aktulizovat tak často xD
~Hensa

..Hallo..Kde žijí příběhy. Začni objevovat