Probudil jsem se v měkkém bílěm a voněavém pelíšku. Koukl jsem na postel kousek předemnou, z pod peřiny tam koukala noha. Asi patří tomu pánovi... Koukl jdem za sebe. Od stropu až na zem byly bílé poloprůhledné záclony a za nimy velké okna. Sedl jsem si a protáhl. Protrčil jsem hlavu pod záclonou a začal sledovat ptáčky. Je tu moc hezky...
Po nějaké době jsem zaslech pohyb. Koukl jsem na postel, noha byla pryč. Trochu jsem se zkrčil a začal se k posteli plížit. Ucítil jsem vůni pana Suzukiho. Opatrně jsem vyskočil na postel. Spal. Doťapal jsem mu až k hlavě a posadil se. Trochu se zavrtěl. Vyděsil jsem se a písknul, seskočil jsem dolů. Slyšel jsem jak se posadil.
"Kocourku?" Zazíval. Vykoukl jsem na něj přes okraj. Usmál se a pohladil mě. Zavrněl jsem a vyskočil jsem na postel.
"Počkej, donesu ti nové oblečení!" Zvedl se a došel ke skřínce na které bylo nějaké oblečení. Vzal to a došel ke mně.
"Na, můžeš si vybrat!" Sedl si vedle mě a dal mi oblečení. Začal jsem se tim probírat, on mé jen sledoval. Nakonec jsem si vzal spodní prádlo s kočičkou.
"Nechceš si převlíknout i ten svetřík? Vypral bych ho.." podal mi bílou mikinku s kočičkou. Chytil jsem ji do zoubků a koukl na něj. Natáhl ruce k mím bokům a chytl spodek svetříku, pustil jsem mikinku a automaticky jsem na něj zasyčel, když mi došlo, že jsem to udělal tak jsem se schoulil. Byl jsem připravený na to, že mě zmlátí.
"Promiň.." jemně mě pohladil. Koukl jsem na něj, usmál se.
"Nemusíš se převlíkat, jen jsem myslel že by bylo lepší kybys měl čisté oblečení." Pohladil mě po tváři, "Přinesu ti nějaké papání, ano?" Jen jsem mu mňoukl na odpověď. Slezl z postele a odešel z pokoje, zavřel za sebou. Pomalu jsem si sedl a koukl na mikinku. Máchnul jsem ocasem a opatrně si sundal svetřík. Dal jsem ho vedle mikiny a tu si oblékl. Pak jsem slez z postele a doťapal k pelíšku, schoulil jsem se v něm...
Byl jsem v polospánku, když jsem uslyšel otevírání dveří. Otevřel jsem jedno očko a koukl na pana Suzukiho. Všiml si mě a rozešel se ke mně. V misce měl něco, co moc hezky vonělo. Zvedl jsem hlavu a nastražil oška. Sedl si přede mě.
"Převlékl si se." Usmál se na mě a dal před pelíšek tu voňavou věc. Natáhl jsem k tomu čumáček, bylo to růžové a pruhované.
"Je to losos, ryba. Doufám že ti bude chutnat." Pohladil mě a zvedl se.
Zoubky jsem si misku přitáhl blíž a začal papat. Mhm! Chutná to moc dobře! Začal jsem z toho příst.
Uslyšel jsem, jak se pan Suzuki zasmál. Koukl jsem na něj. Držel můj svetřík.
"Chutná?" Rozešel se pomalu ke mně. Jen jsem zamňoukal. Nerad mluvím...
"To je dobře!" Naklonil se ke mně a pohladil mě. Pak zmizel v jinejch dveřích než těch předtím. Já jen dál papal.
Když jsem dopapal a vylízal misku, tak jsem se umyl a schoulil v pelíšku. Z místnosti, kam šel pan Suzuki, byl slyšet zvuk sprchy.. nemám rád sprchu..
Po nějaké době jsem usl..Hensa~
ČTEŠ
..Hallo..
De TodoNekooooooo! Idk co sem napsat.. prostě týpek si koupil neka xD Cover by: me Hensa~