Probudilo mě něčí ruce jak mě berou. Lekl jsem se uškubl jsem sebou a spadl na zem.
"Meow!"
"Kocourku!" Pan Suzuki mě opatrně začal zase zvedat. Zamňoukal jsem a trochu se na něj natisk. Objal mě.
"Neublížil jsis?" Pohladil mě po vlasech. Jen jsem záporně zamňoukal.
Rozešel se se mnou do kuchyně.
"Viděl jsem, že masíčko jsi zpapal.." uchechtl se a rozešel se do kuchyně, kde mě položil na linku. Zamňoukal jsem a zoubkama mu chytil tričko.
"Copak?" Uchechtl se. Zamával jsem ocáskem.
"Jen ti dám bonbóny a můžem si hrát, ano?" Pohladil mě a tričko mi ze zoubků vytrhl. Zamňoukal jsem. Začal z nějakého sáčku vytahovat krabičky, natáhl jsem k nim čumák. Smrdí jak ten pán v bílem plášti.. to papat nechci..
Schodil jsem krabičky na zem.
"Co děláš?" Pan Suzuki dal krabičky zpátky na pult. Zamňučel jsem a zase je schodil.
"Ale noták.." zase je zvedl a dal je dál ode mě. Jednu otevřel a vytáhl z toho takovou stříbrnou věc.
"Jsou to jen vitamíny.. musíš je papat, aby ti nebylo špatně a abys neonemocněl. Dobře?" Vylouonul jeden bonbónek a dal mi ho před čumák. Očuchal jsem to. Celkem to voní..
Olízl jsem to a po zjištění, že to chutná dobře, jsem to zpalal.
"Hodný!" Pocuchal mi vlasy a já zapředl. Všechny krabičky uklidil do skřínky vedle studené krabice. Zamňoukal jsem.
"Copak?" Přistoupil ke mně a pohladil. Natáhl jsem se a olízl mu tvář.
"Heh.." Vzal mě a rozešel se ke gauči. Hravě jsem zamňukal a kousl ho do uch.
"Chceš si hrát?" Pustil mě na gauč. Pacl jsem mu tvář a zaběhl jsem do rohu gauče, abych mohl číhat.
"Jsi rozkošný.." po čtyřech se ke mně začal přibližovat. Zamňučel jsem a skočil jsem mu na záda.
"Hej!" Zasmál se a pokusil se mě sundat. Nenechal jsem se a kousl jsem ho do ramene.
"Au! Ty mrško!" Chytl mě za nohu. Zamňučel jsem a seskočil jsem z gauče, zahučel jsem pod stolek a číhal.
"Dobrý?" Dřepnul si před stolek. Heh! Pacnul jsem ho a vyběhl ke schodům.
"Heh! Ďáblíku!" Rozeběhl se za mnou. Neváhal jsem a vyběhl jsem nahoru a zamířil jsem do pokoje. Slyšel jsem, jak běží za mnou. Zrychlil jsem a nevšiml si že dveře jsou zavřený. Silně jsem do nich naboural až se mi objevili zlaté rybky před očima. Zaskučel jsem a schoulil se.
"Kocourku.." Pan Suzuki mě zvedl do náruče. Zamňoukal jsem.
"Ty jsi nemehlo.." Zasmál se a vlezl do pokoje a lehl si se mnou na postel. Schoulil jsem se u něj...~Hensa
ČTEŠ
..Hallo..
RandomNekooooooo! Idk co sem napsat.. prostě týpek si koupil neka xD Cover by: me Hensa~