Probudilo mě zase to zvonění tý placky. Otevřel jsem očka. Pan Suzuki tu neni..
Vylezl jsem z pelíšku a doťapal ke stolu vedle postele, kde ta placka zvonila. Vočichal jsem to. Voní to jak pan Suzuki. Chtěl jsem to vzít do zubů, ale ona to vybruje! Pustil jsem to na zam a jen to sledoval. Zasyčel jsem na to ha! Ona to ztichlo! Zavrněl jsem a vrátil se do pelíšku, kde jsem se zpokojeně schoulil. Ale ani né za minutu to začalo znova. Vystřelil jsem k tý placce a začal na ni syčet. Ale ona nepřestala. Pacnul jsem do toho ale pořád nic. Kde je pan Suzuki? Naposledy jsem zasyčel na placku a vylezl z pokoje.
Po čichu jsem ho začal hledat. Zavedlo mě to ke konci chodby k bílým dveřím. Přiložil jsem ouško na dveře. Nic moc jsem neslyšel. Nahlas jsem zamňoukal. Uslyšel jsem pohnutí židlí a po chvíli se otevřeli dveře.
"Copak?" Pan Suzuki mě pohladil. Já se rozešel zase zpátky, on šel za mnou.
Vešli jsme do pokoje a já mu ukázal na placku. Byla už zticha. Pan Suzuki ji zvedl.
"Volal doktor..." Zamumlal a přiložil si placku k uchu. Koukal jsem na něj. Po chvíli jsem od placky uslyšel hlas toho pána v plášti, ustoupil jsem.
"Dobrý den.." pan Suzuki s nim začal pluvit. Já jsme radši zalezl do pelíšku a pokusil jsem se v něm jakoby schovat.
Po nějaké době pan Suzuki odložil mobil a rozešel se ke mně. Vypadal ustaraně. Trochu víc jsem se namáčkl dozadu na zeď.
"Neboj.." sedl si před pelíšek, " Volal mi doktor, ten pán u, kterého jsme byli, řikal, že potřebuješ vitamíny, něco ti předepíše.." natáhl ke mně ruku a pohladil mě. Zvedl jsem hlavu.
"Dokážeš tu zůstat sám? Jen na chvíli. Dám ti nějaké masíčko.." podrbal mě, já jsem mu mňoukl na odpověď a sedl si.
"Dobře, pojď dolů..." Zvedl se a natáhl ke mě ruce, aby mě zvedl. Rychle jsem podklouzl a zapelášil ke dveřím.
"Nechceš se nechat nosit?" Došel ke mně. Ja na něj zamňoukal a poskočil jsem. Mávál jsem ocasem.
"Chceš si hrát?" Rychle se mě pokusil chytnout, ale já mu uskočil na postel.
"Pojď sem!" Zasmál se a vlezl na postel. Skočil jsem po něm, svalil se na postel. Jemně jsem ho kousl do ramene.
"Au!" Zasmál a namáčkl mě na sebe. Trochu jsem se lek a víc kousl.
"Neboj!" Pohladil mě po zádech. Pustil jsem ho a koukl na něj, zamňoukal jsem.
"Copak?" pohladil mě po tváři, chytil jdem mu ruku zoubky a pokusil jsem se mu vytrhnout. Zasmál se a pustil mě. Já mu pustil ruku a skočil jsem na zem a pak na nějakou skřínku u dveří. Pan Suzuki se zvedl a přišel ke skříňce.
"Tak dobře.. musím jít. Můžem si hrát až příjdu, ano?" Pokusil se mě vzít. Skočil jsem na něj a kousl jsem ho opatrně do krku. Chytl mě.
"Nějak si mi zdivočel!" Pohladil mě po zádech. Já jen přes dkos zavrčel.
Vyšel z pokoje a šel domů. Celou dobu jsem se ho držel.
"Tak jo.." položil mě na pult, pustil jsem se. Přišel ke krabice a vyndal maso.
"Až budeš mít hlad, tak si to vem, ale teď to bude studené.." koukl na mě. Mňoukl jsem a seskočil dolů a k masu nahorů. Natáhl jsem k tomu čumák.
"Je to studené.." vzal mě za břicho a dal na zem. Zase jsem vyskočil na horů.
"Ne!" Zasmál se a vzal mě, začal mě nost pryč.
"Můžeš to spapat až za chvíli, ano?" Dal mě na gauč. Zamňoukal jsem, pacnul ho a rychle zasvištěl do rohu gauče, kde jsem číhal.
"Rád bych si s tebou hrál, ale nemůžu, kocourku.. příjdu brzy, slibuju!" Usmál se na mě a rozešel se pryč. Hned jsem zasvuštil za nim a čapl ho za nohu, jemně jsem ho kousl.
"Hej!" Zasmál se a pokusil se mě sundat. Pustil jsem se a přiběhl ke dveřím. Koukl jsem na něj.
"Nemůžeš se mnou, Arata.." došel ke mňe a zvedl mě. Zamňoukal jsem a lízl mu tvář.
"Jsi miloučký, ale musíš tu počkat.." dal mi pusu na čelo, zavrněl jsem. Rozešel se zpátky ke gauči.
"Zůstaň tady, prosím..." Posadil mě a pohladil. Přetočil jsem na záda.
"Hned jsem zpátky.." zase se rozešel ke zveřím. Mávnul jsem ocasem a přetočil se na bok. Pan Suzuki odešel pryč. Zamňoukal jsem a slezl. Doťapal jsem k lince, kde bylo maso. Vyskočil jsem nahoru. Maso krásně vonělo a já se do něj hned pustil. Bylo ještě studené, ale to nevadí.
Když jsem dobaštil, tak jsem zaběhl do té prosklené místnosti a sledoval všechno okolo. Asi jsem při tom usl...Hensa~
ČTEŠ
..Hallo..
RandomNekooooooo! Idk co sem napsat.. prostě týpek si koupil neka xD Cover by: me Hensa~