Derek hale - One-shot

2.1K 27 15
                                    

Od jakiegoś czasu myślałaś nad zrobieniem tatuażu. Jesteś wilkołakiem jak scott więc normalny tatuaż by zniknął, wiedziałaś z czym się to wiąże... Z ZAJEBISTYM bólem przynajmniej tak mówił ci Scott kiedy on sobie zrobił. Postanowiłaś, że to będzie dziś, dzisiaj zrobisz coś na co długo czekałaś. Wytrzymam taki ból, znosiłam różne rzeczy. Scott siedział na kanapie, więc postanowiłam go o to w końcu spytać

Y/N: Chcę tatuaż - wypaliłaś prosto z mostu

S: że co? - powiedział zdziwiony
S: wiesz że to trzeba ogniem zrobić, opowiadałem ci o tym to cholerny ból, nie zgadzam się

Y/N:  wybacz, ale nie prosiłam o zgodę, pomożesz mi czy nie?

Y/N: nie chce sprawiać ci bólu- powiedział z troską w oczach

Y/N: Scott, wiem ale sama nie dam rady naprawdę proszeeee

S: no dobra a gdzie on w ogóle ma być ?

Y/N: no właśnie ... Przy piersi węża lekko na niej

S: i ja mam to zrobić? - powiedział zdziwiony i zmieszany

Y/N: no a do kogo mam iść? Nie chcę tatuażu w innym miejscu bo wiem że będę żałować

S: nie dam rady jeden twój krzyk i nie dokończę, ale wiem kto może ci pomóc

Y/N: chyba nie myślisz o nim?

S: Derek

Y/N: nie ma mowy, nie pozwolę mu

S: chcesz tatuaż czy nie

Y/N: no chcę - powiedziałam wkurzona

S: zadzwonię do niego

Scott zadzwonił do Dereka, na początku chłopak nie zgodził się, nie przepadał za tobą i że wzajemnością, uprzykrzaliście sobie nawzajem życie na każdym kroku, od jakiegoś czasu zaczęłaś na niego patrzeć jak na przystojnego dupka a nie tylko dupka,więc jest już jakiś postęp.

*****
Razem ze Scott'em wchodziliscie do spalonej posiadłości Hale'ów. Scott chwilę gadał z Derekiem gdy ten dowiedział się gdzie chcesz tatuaż stwierdził że nie zrobi tatuażu na cyckach, ale koniec końców się zgodził.

Zachowuje się jakby nigdy piersi nie widział, poza tym mam zajebiste cycki!!!

Scott wyszedł powiedział że będzie czekał na ciebie w samochodzie. Razem z Derekiem przeszłaś do innego pomieszczenia usiadł na jednym a ty na drugim krześle odwróciłaś się tyłem do niego zdjęłaś koszulę oraz stanik zasłoniłaś jedną pierś i prawie całą drugą po na jej połowie miał być wąż.

Najważniejsze że sutki są zasłonięte!

Odwróciłaś się z powrotem w stronę chłopaka siedziałaś bokiem do niego na krześle między jego nogami. Na początku ból był do wytrzymania, ale gdy zbliżał się do piersi wydarłaś się i poczułaś łzy w oczach, ale za nic nie chciałaś dać im spłynąć ,nawet niewiesz kiedy ścisnęłaś mocno udo Hale'a.

Wtedy chłopak spojrzał na twoją pierś, którą przypadkiem odsłoniłaś i spiął się pod wpływem twojego dotyku. Zaczerwieniłaś się i szybko zasłoniłaś pierś, Derek dokończył swoje dzieło i spojrzał ci głęboko w oczy, poczym wpił się w twoje usta.Na początku odsunęłaś  się od niego, spojrzałaś w jego oczy i uświadomiłaś sobie że naprawdę kurwa chcesz to zrobić. Tym razem to ty go pocałowałaś, poczułaś na swojej odsłoniętej talii jego zimne, duże dłonie, na co westchnęłaś prosto w jego usta.

Boże on tak cholernie dobrze całuję, też jestem w ty dobra, ale z pewnością nie dorównuje jemu.

Chłopak umiejętnie wykorzystał miejsce między twoimi ustami i dodał język, tańczył on razem z twoim w rytm nikomu nieznanej melodii, to była walka o dominację. Kiedy przejechał swoim językiem po twoim podniebieniu jeknełaś i zabrałaś ręce z piersi, które do tej pory zasłaniałaś. Posadził cię na swoich kolanach okrakiem, spojrzał na twoje piersi i zaczął całować prawą pierś a lewą pieścił ręką kreślił kółka wokół twoich sutków, odchyliłaś głowę do tyłu i pociągnęłaś za końce jego włosów na co ten posłał ci seksowny uśmiech.
Umieścił swoje dłonie pod twoimi udami i posadził cię na stół, zaczęliście w pośpiechu zdejmować z siebie ciuchy, jednym sprawnym ruchem zdjął zerwał z ciebie twoje czarne koronkowe majtki i rzucił gdzieś na podłogę.

Błądziliście dłońmi po swoich ciałach, Derek spojrzał ci w oczy i wbił się w ciebie gwałtownie całą swoją  długością na co głośno westchnęłaś, na początku trochę zwolnił, żebyś się przyzwyczaiła do jego penisa, po czym zaczął poruszać się w tobie niemal że śmiertelną prędkością. Przytrzymał twoją głowę kładąc cię na blat stołu, założył sobie twoje nogi na barki, dalej poruszając się w tobie zaczął stymulować twoją łechtaczkę. Wygięłaś plecy w łuk i zaczęłaś głośno jęczeć.

Y/N: Derek ja zaraz.. - powiedziałaś czując zbliżające się spełnienie

D: wiem mała ja też - odpowiedział zachrypniętym głosem

Y/N: Achhh szybciej...

Hale poruszał się jeszcze szybciej o ile to w ogóle było możliwe. Poczuliście orgazm on nie przestał się ruszać co tylko wzmocniło wasze doznania.

D: Dojdź dla mnie -  powiedział pochylając się nad tobą patrząc ci w oczy.

Więcej już nie musiał mówić przyjemne ciepło rozpłynęło się wewnątrz ciebie, chwilę po tobie doszedł zielonooki, przyciągnął cię do siebie i zamknął wasze usta w czułym pocałunku.

🔥 Preferencje i One-shoty🔥 Teen Wolf +18 ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz