Chapter 5

9 0 0
                                    

A/N: This chapter is the same scene in multiple laguage sorry.  Have fun! There's a little more at the end after the scene.

He ripped off my bloody orange jumpsuit and he ran his hands down the length of my arms,  Then he crossed our hands behind me as he kissed me long and deep, pressed so tightly against me, I almost couldn’t breathe. In a really good way.

My hands found their way to his hair. He feathered kisses down my neck to my collarbone, and my breath caught in my throat. Kyler smiled against my skin, knowing this was my sweet spot. I felt his hands as they unclasped my bra, adding it to the pile at my feet. He bent his head and left a trail of kisses across the tops of my breasts, his hands traveling up to cup them gently. His thumbs grazed my nipples and I almost came out of my skin. His mouth attacked my right nipple and as he started to suck on it his hands managed to slip off my prison issued panties. he slipped a finger into my throbbing core earning a loud moan he smiled into my breasts and then released my nipple and removed his jumpsuit and boxers and positioned himself at my entrance. He thrusts once, cautiously. then asks me if I'm okay. He thrusts again, and he's gone, he's off into the careening nowhere. He lives for seconds in that soaring agonizing perfection. It's this, only this, he's lost to himself, he's no one, he's obliterated, there's no kyler at all, there's only the sex crazed beast that was inside of him.I panted for breath i couldn’t stand it it was heavenly it was pure fucking bliss. Se arrancó de mi mono naranja sangriento y él pasó las manos a lo largo de mis brazos, Luego cruzó las manos detrás de mí mientras besaba mi largo y profundo, apretó con tanta fuerza contra mí, yo casi no podía respirar. En una muy buena manera.

Mis manos encontraron su camino a su pelo. Él emplumado besos en mi cuello a mi clavícula, y mi aliento atrapado en mi garganta. Kyler sonrió contra mi piel, sabiendo que esto era mi punto dulce. Sentí sus manos, ya que desabrochó mi sostén, de añadir a la pila a mis pies. Inclinó la cabeza y dejó un rastro de besos a través de la parte superior de mis pechos, sus manos viajando hasta la taza suavemente. Sus pulgares rozaron mis pezones y casi me salió de mi piel. Su boca atacó mi pezón derecho y cuando empezó a chupar en él sus manos logró batir mis prisión emitida bragas. se resbaló un dedo en mi núcleo palpitante ganar un fuerte gemido él sonrió en mis pechos y luego me soltó el pezón y se quitó el mono y los boxeadores y se posicionó en mi entrada. Él empuja una vez, con cautela. entonces me pregunta si estoy bien. Él empuja de nuevo, y él se ha ido, está fuera en la carena a ninguna parte. Él vive por segundos en que alza la perfección agonizante. Es esto, sólo esto, que ha perdido a sí mismo, él está nadie, él ha borrado, no hay kyler en absoluto, sólo hay la bestia sexo enloquecido que había dentro de him.I jadeó en busca de aire que no podía soportar que era divino que era pura mierda felicidad.

Er riss meiner blutigen orangefarbenen Overall und er ließ seine Hände über die Länge der Arme, dann überquerte er die Hände hinter mir, als er mich küsste lange und tiefe, drückte so fest gegen mich, habe ich fast keine Luft mehr bekam. In einem wirklich guten Weg.

Meine Hände fanden den Weg in sein Haar. Er gefiederte küsst meinen Hals hinunter zu meinem Schlüsselbein, und mein Atem in meinem Haus stecken. Kyler lächelte gegen meine Haut, zu wissen, das war mein Sweetspot. Ich spürte seine Hände, als sie löste meinen BH, Zugabe zu dem Haufen zu meinen Füßen. Er beugte seinen Kopf und hinterließ eine Spur von Küssen über die Oberseiten meiner Brüste, die Hände auf Reisen bis Cup sie sanft. Seine Daumen streifte meine Brustwarzen und ich aus meiner Haut kam fast. Sein Mund angegriffen meine rechte Brustwarze und als er begann, auf sie zu saugen seinen Händen geschafft, abrutschen mein Gefängnis ausgestellt Höschen. rutschte er einen Finger in meinen pochenden Kern verdienen lautes Stöhnen er lächelte in meine Brüste und dann freigelassen meine Nippel und zog seinen Overall und Boxer und positionierte sich an meinem Eingang. Er stößt einmal vorsichtig. dann fragt mich, ob ich okay bin. Er stößt wieder, und er ist weg, er ist weg in den Kielholen Nirgendwo. Er lebt für Sekunden in dieser steigenden qualvollen Perfektion. Es ist diese, nur das, er hat sich selbst verloren, er ist niemand, er verwischt, es gibt keinen kyler überhaupt, gibt es nur das Geschlecht verrückten Tier, das war in der him.I Atem keuchte, ich könnte es nicht ertragen, es war himmlisch es war rein ficken Glückseligkeit.Et scidit eas de manibus currebat et Grim rhoncus cruenta arma per longitudinem, et osculatus est me post me Superatis deinde manibus in longum et profundum, adeo pressus adversum me, et non poterant respirare. In modo a vere bonus.

What happenedWhere stories live. Discover now