Ellerimi saçına uzattım ve okşamaya başladım.
Biraz kıpırdandı ama uyanmadı, saçları gerçekten çok yumuşaktı ve oynamak çok zevkliydi. Gözleri hafif aralık bana baktığını fark ettiğimde ellerimi çektim ve kızarmaya başladım.."K-kacchan seni uyandırdım mı?! Kusura bakma.."
"Hayır uyandırmadın aptal, sakin ol. Sen nasılsın? bir anda bayıldın ve ateşin vardı.."
"B-ben iyiyim, sanırım çok çalışmaktan oldu hehe."
Kacchan'ın gözleri koyu kırmızı rengini alırken kendimi onlara kenetlemiş, çekiliyor gibi hissettim .. sağ elinin işaret ve baş parmağını çeneme koydu kendi yüzün çevirdi ;
"Komik mi? Kendine daha çok dikkat etmelisin, yanında her zaman kıçını toplayan bir kacchan olmayacak.."
Dedi ve ellerini yüzümden çekip son bir bakış atarak kapıyı hızlıca açıp gitti..
Kalbim deli gibi atarken aklımı o düşünce sardı.
"Bunu bende biliyorum kacchan, her zaman yanımda olamayacaksın.."
Bunu söylerken kalbimde bir sızı hissettim..
O sırada annem gözlerini araladı ve bana koşarak sarıldı.
"İzuku yavrum iyi misin bebeğim?! Nasıl hissediyorsun?"
O anda ağzımdan çıkan o kelime hem beni hem annemi şok sokmaya yetmişti.
"Aşık.."
Annem anlam veremedi ve ateşime baktı, yatağa geri yatırdı;
"En iyisi biraz daha dinlen, ben doktorla konuşayım" dedi ve odadan sıcak bir gülümsemeyle ayrıldı..
- 1 hafta sonra yurda giriş -
Uzun zamandır hastanedeydim, ve şükürler olsun bu gün çıkıyordum çünkü orası çok sıkıcı.. all might yüzünden hastanede be kadar test varsa yaptırdık amına koyayım, yani varisiyim falan da niye hamilelik testi oldum onu anlamadım. Bakireyim lan ben!! Bir dakika, BEN BİR ERKEĞİM?
Acaba kacchan bakire mi?
Bence değildir çünkü çok yakışıklı ve kızlar onunla yatmayı isterdi hatta ben bile isterdim.
Bunları düşünerek okulun yurduna girdim ve arkadaşlarımın hazırladığı süprizle karşı karşıya kaldım..
İçkili bir parti!! Wtf
Yarısı yırtılmış bir pankart ve üstünde geçmiş olsun midoriya yazıyor özşsözsöşs herkes nerdeyse sarhoş kacchan hariç..
Hepsinin üstünde tişörtler var ve üstünde fotoğrafım.. MANZARA ÇOK KOMİK !!
Kacchan bile fotoğrafımın olduğu tişörtü giymiş köşede tek başına kahve içerek takılıyo diğerleri şarkı söylüyor ve denki kirishimayı ayıltmaya çalışıyor..
Beni gören kacchan elindeki kupadan yeni aldığı bir yudum kahveyi ağzından püskürtüp tişörtünü yırtarcasına çıkardı diğerleri bunu gördüğünde aynısını yapıp soyunmaya başladılar.. noluyo lan burda?
Müziği kapatıp bağırdım;
"HEY SİZ, hemen üstünüzü geri giyinin ve bu dağınıklığı toparlayın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MHA Lisesi
AcakBAKUDEKU Bildiğimiz kaçan kovalanır hesabı aşk oyunları hehe qukiless ua Smut vardır rahatsız olan girmesin 🙅🏻♀️