Medya:Ertuğrul
Yeniden merhabalar 3. bölümle burdayız♡
5 sene önce~~
Serkan ile beraber kafede gizlice oturuyorduk.serkan benim sevgilimdi. Gay olduğumu ailemden saklıyodum bundan dolayı gizlice buluşuyoduk.
Yine otururken birden yanımıza kuzenim Deniz geldi. Denizle iyi anlaşırdık saklıycağından emindim güveniyorum ona.
Denize güvendiğimiz ona her şeyi anlattım. Ama o aileme anlattı Denizden bunu hiç beklemezdim. Arkamdan bıçaklanmıştım.Aileme gelirsek hiç beklemediğim şekilde kabul etmediler. Ve evden kovdular.annem ve babam neyse ama abimden bunu beklemezdim. Soyadlarını kirletmişim.
Serkan nın ailesine öğrenince onu da evden kovdular ve bir bıçaklama daha Serkan hepsi senin suçun diye benden ayrıldı. Hem ailemden hem de Serkan tarafından bıçaklandım.
Günümüz~~
Bir barda barmenlik yapıyodum. Kendime bir ev alabilmiştim. Sabahları okula akşamları işte oluyodum.
Yine işe gittim ve içkiler hazırlamaya başladım. Bir baktım ki Veysel hoca burda. İkimizde şaşıracak birbirimize baktık.
Veysel hoca"sen burda mı çalışıyorsun ?" Dedi bende "evet" dedim."neden burda çalışıyorsun" dedi "para kazanmak için"dedim."o zaman bir viski koy da içiyim
"Dedi hazırlamaya başladım. Verdiğimde içmeye başladı. Çene kemikleri ve içerken oynayan adem elması çok etkileyiciydi.Veysel hoca sarhoş olmuştu ve konuşmaya başladı "dudakların çok güzel duruyo" diyip dudaklarıma yapıştı. Ne yapacağımızı bilemedim ama dudakları o kadar güzel takıyorum ki karşılık verdim.
Taaaa ki Denizi görene kadar ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sexy Öğretmenim ve Ben
RomanceErtuğrul genç, kaslı ve sexy bir lise öğrencisiydi . Veysel ise onun playboy matematik hocasının. Bu iki zıt kutup karşılaşırlarsa ne olur?...