6. Bölüm Dolap Boş

510 4 17
                                    

Veysel bana mutsuz gözlerle bakıyordu çünkü benim içime girmemişti bende onu teselli etmek için dudağını öptüm Veysel karşılık verdi ve öpücüğün derinlesmeye baslarken annesinin oldugu aklima geldi ve istemeyerek ayrıldım. Veyselin yüzü yine düşmüştü.

Okul Günü

Aslında okula gitmeyi sevmezdim ama Veysel sayesinde okulda gidicein için mutluyum. Matematik dersinde yanıma yine kızlar dönüşmüştü. Biraz popülerdimde. Ve veyselciğim derse girdi. Herkes yerine oturdu. Veysel hoca nın yanında bir yakışıklı, kütür baklavalı biri vardı. Veysel "Yeni arkadaşınızla tanışın kendini tanıt" "merhaba arkadaşlar ben can. Urfadan katılıyorum ve yakışıklı ve komiğim." Tüm sınıf gülmeye başladı. Hahahahahhahah.

Can "yanın boş galiba oturayım mı " bende evet anlamında kafa salladım. bakislarinda değişiklik vardi.kiskanmis mi neydi.

Can kendini çeken bir çekiciliği vardi. Esmer, kıvırcık,yesil gozlu,kaslı,iri ve sert görünümlü.kendini hemen bana cekmisti.baya da komikti. Beni güldürüyordu.

Can kalemini düşürünce eğildim ve kalemi alacakken bir sıcaklık geldi. Canla ellerimiz birbirine degmisti. Birden elektrik çarptı ve ellerimizi cektik. Birmbirimize cilveli bakışlar attık. Gülüşü ay gibiydi.

Veysel hocanın bakışlarına maruz kalmistim. Beni yanına çağırdı. Öğretmenler odası boştu. Veysel duvarla kendi arasına aldı. Ve dudağını kıvırdı ve boynuma tıslayarak dolabı göstererek "dolap boş" dedi. Ve boynumu ısırdı.

Benim sırtım duvara yaşlı Veysel bana yaşlı bir şekilde duruyorduk. Veysel gömleğimi açmaya basladibende kiravatundan çekip öpmeye başladım. Ve içime girdi.ve kapı sesi geldi...

Umarım beğenirsiniz arkadaşlarrr ♡♡♡

Sexy Öğretmenim ve Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin