5.Bölüm Hakan Yavaş

738 4 65
                                    

O günden sonra Veysel hoca Denizle daha fazla vakit geçirdi ve benimle iletişime geçmekten kaçındı. Onun benden uzak durması benim hiç hoşuma gitmiyordu onu geri kazanmak istiyordum.İçimdeki duygu aşk mıydı yoksa Denize karşı olan hissettiğim hırs mıydı merak ediyordum.Şu an 3. dersti çıkış saati geldiğinde Veysul (aşkıma böyle diyorum)
evine gidecektim adresini öğrenmek için öğretmenden istedim o da verdi çikisziki çalınca koşarak evine gidecektim..

~~~~~~~~~Okul bitti~~~~~~~~~

Beklediğim o an gelmişti hemen okuldan çıkarak Veysul'un evine koştum . Zili çaldığımda karşıma Veysul'un annesi olduğunu tahmin ettiğim birisi çıktı.
Yakışıklı çocuk birine mi baktın.Eve misafir gelicekti Veysel hoca da bana sarma nasıl sarılır onu öğretecekti.
Annesi de " Benden güzel saran yoktur"dedi.Sarma sarmaya başladık sarma isi bittiğinde kayınvalidem beni övmüştü. Limonata ikram ikram etti tam içecekken kapı şiddetle açıldı ve karşımda sexy bir adam duruyordu o şaşkınlıkla limonatayı horozumun üstüne döktüm.
Annesi Veysele çabuk ustune bir sey ver dedi apar topar yukari çıkardı o heyecanla kapıyı kitledim ve anahtarı dışarı attim.
Veysel bana saskin gözlerle bakıyordu

Pov:Veysul
O günden sonra denize daha fazla baktim ama aklımın bir köşesinde hep o cucuk vardi benden küçük olmasına rağmen çok sexydi.O gün bana ne oldu bilmiyorum ama çok ateşledi hayir Veysel kafanı topla o senin ogrencin ama kafamdan bir turlu atamıyorum.

Şimdiki zaman

Veysel hala bana bakıyordu ustumu çıkardım. Veysel bana sehvetli gözlerle bakıyordu ve dudağını ısırıyorum.  Veysel yavas yaklaştım Veysel kıpırdamıyordu
Bir anda dudaklarına yapıştım ve karşılık vermesini bekliyordum ve karşılık verdi dillerimiz birleşti ve dans etti.Dayanamayıp beni belimden kavradı kollarim onun boynuna doladim.Benim sırtımı soğuk yatağına bastırdı biraz soğuk hissetmiştim ama onun sıcaklığı beni ele geçiriyordu bir anda pantolonumu çıkardı suratında beni yiyecek bir şeytan vardı saatlerce onunla öpüşebilirdim dudaklarında hayat nefesi vardı ve bu beni ele geçiriyordu" Veysel seni benim yapacağımdan emindim..."
Veysel soyundu erkekliği tam götüme giricekken aşağıdan yemek hazır sesi geldi...

Sexy Öğretmenim ve Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin