7. Bölüm Basılmak

469 3 52
                                    

Kapının sesi ile durduk. Allah'tan dolaptaydik. Birazdan zil çalıcaktı.  Ondan sessizce bekledik. Zil çalınca herkesin gittiğinden emin olarak çıktık. Allah in izniyle dolaptan çıkmıştık. Hayırlısıyla sağ salim çıktık.

Sınıfa girdiğimde can in yanına oturdum. Can "ben burda yeniyim beni bu aksam gezdirir misin ?" Bende biraz şaşırsam da belli etmedim cool davranarak dudaklarımı kivırarak "olur saat 8 uyar mi?"
Can "uyar" dedi.

Saat 8

Can ve yanında yakisikli bir çocuk vardi. Can "selam ertugrul arkadaşım arda" arda "selam hot boy ben amerikadan geldim."
"Merhaba saat kulesini gezelim." Yürümeye başladık.

Bir bara gittik. Barmen bize ne istersiniz dedi. Bizde "sex on the beach" içelim dedik o sırada konuşmaya dalmışımtık ve Arda nın içeceklerimize afrodizyak koyduğunu fark etmemiştim. İçeceğimiz geldiğinde direk içtik.

~~~~~~Bir   kaç dakika sonra ~~~~~~

Bir an altım yanmaya başladı.Sıcaklandığım için helaya gittim.
Arkamdan ayak sesleri geliyordu bir an baktım ve birinin dudaklarıma yapıştığını hissettim o an çok ateşledi ve ona karşılık verdim. Öpücugumuz derinleşmeye başladı en sonunda nefesim kesildi ve klozete doğru götürdüm klozete oturdum ve pantolonunu indirdim ve erkekliğini ağzıma soktum.Yalamaya başladım Can ahh almaya başladı ve erkekliğini agzimi alip dudaklarına götürdüm Can benim pantolonumu indirdi ve arkamı çevirdi o anda arkamda bir et sopası hissettim girip çıktı erkekliğini en derinime kadar soktu. Ahh almaya başladım Can o sırada dudaklarıma yapıştı dillerimiz salsa yapıyordu.Sıra Cana gelmişti onu arkasına çevirdim ve gotüne et sopamı dayadım canin ağzını dudaklarimla kapattim o sırada kapı açma sesi geldi ama biz duymamıştık...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sexy Öğretmenim ve Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin