Del - 7 hatad av sitt hjärta

16 0 0
                                    

Det hade gått några dagar och jag och Marcus hade börjat vara med varandra mer. Fast det var inte så intimt.

~~~

- Vad har du gjort alla dem här dagarna egentligen?? Frågade Jossan.
-Inget speciellt, sa jag och tittade på mina vita skor.
- Vad för inget speciellt? Frågade Alice och tittade mig i ögonen.
- Typ vart med Marcus, sa jag och rodnade.
- Omg Kim!! sa båda samtidigt.
- Men eftersom du har kille nu så kan ju du komma på min fest med Marcus, sa Jossan glatt och gick in i skolan.
Shit vad skulle jag göra för enligt Jossan och Alice så hade man en pojkvän om man var med den killen typ 5 gånger! * nu är du körd du kommer förlora dina vänner och Marcus*.
- Jag måste gå på toa, sa jag till Alice och sprang mot tjej toan. Jag sprang genom korridoren mot toan med gråten i halsen. Vad fan hade jag gett mig in på?? Jag öppnade ett bås och satte mig ner och grät. Jag orkade inte hålla till baka längre ingen skulle vilja ha mig!
- Kim? hörde jag en orolig kill röst utanför. Det var Marcus det hörde jag på långt håll. Jag satt tyst ett tag och då hörde jag hur tjej toans dörr öppnades. Jag tittade ner och såg ett par vita kill skor gå längs alla båsen.
- Kim jag vet att du är här, sa Markus och stannade up vid mitt bås. Han öppnade sakta dörren till mitt bås. Jag kastade mig i hans famn och pekade inte bry mig längre. Hans gråa t-shirt blev snabbt svart på hans axel.
- Vad är det? frågade han och strök mitt hår som låg längs min rygg.
- Jag berättade om oss för Alice och Jossan, sa jag medans mina tårar rann.
- Men vad gör det, sa han och torkade bort en tår från min kind.
- Okej i så fall ska vi på fest idag, sa jag och skrattade lite. Han torkade bort mascaran från mina kinder och tog mig i handen. Vi gick ut i korridoren tillsammans och alla stirrade på oss.
* han kommer göra slut med dig på festen och du kommer skämma ut dig för alla på Jossans fest*.

hatad av sitt hjärtaWhere stories live. Discover now