Hava aşırı sıcaktı, reki okuldan çıkıp her zamanki buluştukları yerde langayı beklemeye başladı. 1-2 dakika sonra sıcaktan bayılmak üzere olan langayı gördü.
langa bu kadar sıcak havalara alışık değildi. reki "langa cidden aşırı salaksın" dedi ve langanın kolundan tutup eve doğru sürükledi.
bir kaç saat sonra langa sonunda kendine geldi. nerde olduğunu anlayamayınca etrafına bakmaya karar verdi ve yanında yatan rekiyi görüp kıpkırmızı oldu. kalbi o kadar hızlı ve gürültülü atıyordu ki rekiyi bile uyandırabilecek türdendi. Birkaç dakika boyunca sakinleşmeye çalıştı.
langa kendini sakinleştirmeye çalışırken reki isr çoktan uyanmış langanın kıpkırmızı olan yüzüne bakıp gülüyordu. birden "gene mi sıcak bastı?" dedi. langa aniden rekinin sesini duyunca sıçradı ve "evet sanırım" dedi. reki gülümseyerek "alışman gerek burası çok sıcaktır her gün seni eve getirmem yanlış anlaşılır" dedi ve "ayrıca bana hiç evinden bahsetmedin" dedi. langa "üzgünüm sıcak beni çok etkiliyor" dedi ve "evime gelmek istersen seni götürürüm" dedi. reki yerinden kalktı ve "Hadi gidelim o zaman!" diye bağırdı. Langa donakalmış şekilde sadece "he?" diyebildi.
Saat çoktan 22:00'u geçmişti ve reki ile langa sanki bir çift gibi langa'nın evine gidiyorlardı. vardıklarında saat 22:30 olmuştu. Langa kapının önünde rekiye "Annem gelmişse yanlış anlayabilir, onu takma" dedi ve kapıyı açtı.
Reki içeri bir adım attı ve ona doğru gelen birini fark etti. Reki çığlık atarak langanın yanına geri döndü. Karanlıktan bir ses "Langa sen misin?" diye seslendi. langa içeri girip ışıkları açtı. merdivenlerin yanında güzel bir kadın duruyordu. "Oh misafirimizde varmış" dedi ve "Ben Nanako Langanın annesiyim" dedi gülümseyerek. Reki bu kadının çok tatlı olduğunu düşündü. "Ben reki langanın arkadaşıyım" dedi gülümseyerek. Nanako "geçin içeri hava soğudu üşütmeyin" dedi ve oturma odasına gitti. Langa ise rekiyi tutup odasına çıkardı.
"Ne yapmak istersin?" diye sordu langa. Reki güldü ve "Bilmem" dedi. "annemden korktun mu?" dedi langa. reki kendini yere attı ve "karanlıktan öyle çıkınca korktum, ama iyi kadınmış" dedi. langa güldü. "Baban nerede?" diye sordu reki. Langa odasındaki bir fotoğrafa baktı ve "Öldü" dedi. Reki aniden sıçradı ve "Üzgünüm!" diye bağırdı. Langa güldü ve "sorun yok" dedi.
saat 23:50'de reki eve gelmişti. Langa hakkında daha çok şey öğrenmek istiyordu. bu düşünceleri annesinin "Reki! Neredeydin?!" diye bağırmasıyla bölündü. Uzun bir azarlama onu bekliyordu.
-
yoo ölmedim uzun yazmaya calıştm ama düzgün fikir bulamıyorum anyways kndinize iyi bakn byy
(btw asiri anlam bozuklugu var biliorm kusura bakmayinnn)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Isn't it cold a little bit?/Renga/
Fanfictiongene yağmur yağıyordu. ama bu sefer atkadaş değillerdi, çok daha ötesiydi bu his.