-timeskip-
Reki'den Langa'ya..
Selam! Nasılsın bu gun? Umarım iyisindir çünkü harika bir haberim var. Kaoru ile Kojiro evlendi. Evet tam 1 saat önce! Keşke görseydin, çok tatlıydı. Keşke biz de öyle olsaydık,sevgilim..Artık yokluğuna alıştım, yani biraz. En azından saatlerce ağlamayı bıraktım. Eminim gurur duyuyorsundur! Ama hala içimde bir pişmanlık var. Keşke o gün seni durdursaydım. Belki her şey düzelirdi..
Çok üzgünüm.. Seni seviyorum!♡
...
hayir amk langa olmedi
..."Gene mi yaziyosun amk SAL SU COCUGU" diye bagirdi miya. Reki ona "KES LEN ALLAHIN SAPI SENI" dedi. Langa universite icin ayrilmisti ve ertesi gun donuyordu. Bu sure icerisinde surekli mektuplasmis, birbirlerinden asla kopmamislardi. Ertesi gun ikisi de mezun olucakti. Mezun olacak ve bir ev tutacaklardi. Biraz zaman gecirecekler, iliskileri hakkinda ciddi bir karar vereceklerdi. Ya ayrilacaklar ya da baglanacaklardi. Reki bu yuzden cok heyecanliydi
-ertesi.gun-
Langa rekinin mezuniyetine yetismisti. Reki uzun zamamdir gormuyordu onu. Boyu uzamisti. Artik daha yakisikliydi. Ve hala sacini uzatiyordu. Bunun icin onu kim suclardi ki? Saclari mukemmeldi.
Langa kosarak rekiye sarildi. O da onu cok ozlemisti.
---
♡03/07/22♡
Bu tarihi asla unutmayacaklardi. Ilk asklarini sonsuzlastircaklari tarihti. Ve o gune az kalmisti.--
Sonunda o gun gelmisti. Ikisi takim elbiselerini giydi, saclarini ilk tanistiklari gibi sekillendirdi. Bu onlara artik sonsuza dek olduklarini cagristiriyordu. Sonsuza dek beraber olacaklardi, birbirlerinin sikintilsrini cozeceklerdi, beraber yasayacak.ve beraber oleceklerdi.oyle sanmislardi. Oyleydi. Her sey 1 hatayla son buldu. Hayir onlar ayrilmadi. Onlar, gercekten sonsuzluga ulastilar. Birlikte. Sozlerini tuttular, onlar birlikteydi. Sadece digerleriyle degillerdi. Miya, Kaoru, Kojiro ve Hiromi onlari goremiyordu ama Reki ile Langa onlari hep izliyordu. Her zaman Joe ve Cherry icin mutluluk, Miya icin basari ve Hiromi icin bir ask diliyorlardi.
Artık gökyüzüne baktığınızda birbirine sarılan 2 bulut görürseniz bilin ki, onlar Reki ile Langa. Sizi izliyorlar, sizinle gurur duyuyorlar.
-
evet 2 ay gecmeden bolum attim kiyamet alameti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Isn't it cold a little bit?/Renga/
Fanfictiongene yağmur yağıyordu. ama bu sefer atkadaş değillerdi, çok daha ötesiydi bu his.