Greek version

1.9K 19 3
                                    

Νατάσα σκούπισε το αίμα από τα χείλη της και συνέχισε το δρόμο της προς την πολυκατοικία. Ήταν στο τρέξιμο και συν τα κόκαλά της πονούσαν από μάχες. Τα μάτια της έψαξε τον πρώτο λόγο πριν από ήσυχα το δρόμο της προς το μέρος του χρόνου διαμέρισμα οι δύο από σας από κοινού. Τα χέρια της άρπαξε το κλειδί και ξεκλείδωσε την πόρτα πριν τα ξαναφορέσετε κλειδώνοντας ξανά την πόρτα. Κόκκινα μαλλιά βρώμικο και κατσαρός από την ημέρα. Τα μάτια της τελικά προσγειώθηκε σε σας φορώντας πουκάμισο και τρώει παγωτό.

«Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό είναι προς το οικόπεδο" Θα βόγγηξε στην απογοήτευση στην τηλεόραση και έσπρωξε άλλη κουταλιά παγωτό στο στόμα σας.

Αυτήν τη στιγμή παρακολουθούσε Xena: Η πριγκίπισσα πολεμιστής, μια παράσταση που αντανακλούσε τη ζωή σας. Αυτό ήταν το θλιβερό μέρος. Το πουκάμισο που φορούσαν ήταν κάποιος κόκκινα κεφάλια και ακόμα μύριζε της πάρα πολύ. Η οποία έφερε ένα ρουζ στα μάγουλα σας, λόγω του γεγονότος ότι, εκτός από ότι είχατε μποξεράκια για. Ένας πόνος είχε στάθμιση η καρδιά σου τον τελευταίο καιρό. Θα ήταν τουλάχιστον πέντε μήνες από την τελευταία φορά που έχετε δει όμορφη φίλη σας. Και αυτό είχε γίνει θα αναστατώσει, αλλά η ανησυχία και ο φόβος για την ίδια σας bugged περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

Θα είχε αρχίσει να σκέφτονται ότι η ασπίδα έναντι ή κάποιος άλλος την είχε συλληφθεί. Αυτό που είχε προκαλέσει για να πάρει τους εφιάλτες και να αρχίσει να μην κοιμηθεί καθόλου. Επίσης μπορείτε έτρωγαν λιγότερο απ 'όσο πρέπει και με ότι είχε χάσει 10 κιλά σε πέντε αυτών μηνών. Κάθε φορά που θα τολμήσει να βγει στον κόσμο, τα συναισθήματα του να παρακολουθήσει θα παρεισφρήσουν σε σας. Ή ότι είχε πολύ κόσμο στις κινηματογραφικές αίθουσες. Κανένας από τους φίλους σας είχε κάνει έδειξαν μέχρι το διαμέρισμα πια.

Έτσι, μετά την Νατάσα είχε ολοκληρώσει την αποστολή της πορεία της ήταν να φτάσει σε σας. Δεν έχει σημασία ποιος πήρε με τον τρόπο. Είχε χάσει το δρόμο σας wiggled μύτη σας μετά το φτάρνισμα ή όταν απλά το έκανε τυχαία. Ή ο τρόπος που το χαμόγελο σου θα κάνουν την ημέρα της όλα καλύτερα. Ακόμα και να ακούσουν τους γέλια σου έκανε το χαμόγελό της για τον εαυτό της.

Νατάσα έκανε το δρόμο της επιστροφής για το δωμάτιο σας ήταν. Έκανε σίγουρος ότι οι κινήσεις της ήταν ήσυχα ώστε να μην σας ειδοποιήσει. Ήταν ακριβώς πίσω σας και σηκώθηκε. Το πρόσωπό της γρήγορα τοποθετείται η ίδια σε δική σας με έναν υπαινιγμό της ευγένειας. Έχει τιμηθεί την αίσθηση της μαλακά χείλη σας από το δικό της. Το χέρι της φάντασμα ανύψωσης από τη θέση του και στο πηγούνι σας. Συνέχισε φιλιά σας μέχρι ένιωσε να χαλαρώσετε γνωρίζοντας ότι ήταν εκείνη.

Ήσουν τρόμαξε στην αρχή, αλλά στη συνέχεια το σώμα σας φαινόταν να ανταποκριθεί πρώτα. Στη συνέχεια, ανοίξατε τα μάτια σας για να αποκαλύψει ένα βρώμικο δολοφόνος με το αγαπημένο σας πρόσωπο. Αυτό που σας έκανε να χαμογελάσει στο φιλί και στη συνέχεια άκουσε μια μικρή συγκρατημένο γέλιο από την άλλη. Τα χέρια που ήταν στο πλάι σας βρήκε γοφούς Νατάσα και έπιασε σκληρά. Θα καταφέρει να την αναστρέψετε πάνω στο τραπέζι. Μπορείτε smirked σε σοκαρισμένος έκφραση της.

"Ωχ .., ξέχασα να σας διδάξει ότι" Νατάσα έτριψε το κεφάλι της και προσπάθησε να σηκωθεί πριν από την παράδοση σας χέρι.

"Ναι, αλλά σκέφτηκα ότι θα σας κάνει ευτυχισμένο" Μπορείτε γέλασε και βοήθησε την στην αγκαλιά σας.

"Νόμιζα έκπληξη θα σας κάνει ευτυχισμένο" Νατάσα παρέχεται με ένα ντροπαλό χαμόγελο.

Έχετε παρακολουθήσει, όπως αυτή που καβάλησε και ξεκούραστα μέτωπό σας ενάντια δικός "μου και τη σοβαρότητα σας αγαπώ".

"Σ 'αγαπώ" Νατάσα τρυφερά ψιθύρισε.

"Σ 'αγαπώ πολύ" Θα ψιθύρισε με τόση αγάπη.

Νατάσα nuzzled λαιμό της στην γκλίτσα του λαιμού σας. Εκείνη που αγάπησε με ό, τι είχε ακόμη και με ό, τι όλοι οι άλλοι είχαν ληφθεί από αυτήν. Όλα τα τείχη της κατέβηκε μαζί σας και ότι δεν φοβάται της πια. Ήξερε ότι είχε ασκήσει τις κινήσεις που θα διδάσκονται στα χρόνια της χρονολόγησης. Νατάσα εισπνέεται τη μυρωδιά του αρώματος σας και χαμογέλασε. Ήταν το άρωμα της βανίλιας και μπισκότα.

Παίξατε με τις μεγάλες κομμάτια από τα μαλλιά της και χαμογέλασε. Δεν υπάρχουν λέξεις του κόσμου θα μπορούσε να εξηγήσει πόση χαρά που αισθάνθηκε τώρα. Για να έχουν τη γυναίκα που αγαπούσε τώρα. Εσείς ο ίδιος που συνδέονται με αυτήν τη στιγμή να αφήσει το εξωτερικό ξεθωριάζει. Ήταν κόσμο σας και θα κάνετε τίποτα γι 'αυτήν. Θα της δώσουμε τον κόσμο. Μπορείτε επιτέθηκε το κεφάλι της με φιλιά αίσθημα Νατάσα γελούν ενάντια στο λαιμό σας. Στη συνέχεια έτρεξε τα δάχτυλά σας πάνω και κάτω curvy πλαίσιό της.

Νατάσα ήταν τόσο τυχεροί να έχετε. Επειδή έχετε παραβλέπεται το παρελθόν της. Θα την αγαπούσε παρά Όλα τα Personas της. Θα την αγαπούσε παρά τη δουλειά της. Μπορείτε αγαπούσε ακριβώς πραγματικά Νατάσα γι 'αυτήν. Αυτή θα σκεφτείτε πώς πήρε τόσο τυχεροί. Αλλά τότε θα χαμογελάσει και ότι γίνονται σκέψεις της εξαφανιστούν. Νατάσα έκλεισε τα μάτια της και να την αφήσουμε τον εαυτό της να πνιγεί σε αυτό που σας έδωσε.

Ναταλία Romanova ήταν ερωτευμένος. Και κανείς δεν θα πάρει ότι μακριά από αυτήν.

.................................................. .....................

Russian Touches ☞Natasha Romanoff. |wattys2015|Where stories live. Discover now