dag 33

36 5 0
                                    

He loves ,leuke dag gehad. Vandaag eindelijk een tip omdat iemand me hulp vroeg.  Ik ben zo blij. Bedankt. En voor de rest ,vragen zijn free!

Wat moet je doen als je beste vriend verliefd isop iemand en je vriendinen zeggen dat jij het bent. Er zijn een paar dingen die je dan moet doen.

1. Vraag eerst aan je vriendinnen /vrienden hoe ze dat weten en of ze niet liegen

2 liegen ze niet en hebben ze het goed uitgeleg? Ga dan naar je vriend /vriendin toe met het hele verhaal( wees geeoin eerlijk ,je hoeft niet perse te zeggem dat je diegene ook leuk vind maar zeg bijvoorbeeld,mijn vrienden zeggen dat je me leuk vind + hoe je vrienden hier achter kwamen.

3 reageert hij niet? Bliijf aanhouddn! Desnoods slluit je jezelf en je vriend op in een hok! Zorg dat je vriend antwoord.

4 heeft hij geantwoord maar doet je vriend de volgende dsg vreemd. Kijk dan zijn gedrag. Een paar hoofdstukken terug heb ik wat tips geschreven hoe je herkent of iemand je leuk vind.

5 blijft je vriend aanhouden dat het niet jou id of blijft negeren.laat het dan niet zitten maar schakel je vriendinnen in. (Zorg niet dat je diegene gaat stalken of lastigvallen)

6 blijf jezelf. Altijd handig en als diegene je vriend is zal die gewoon eerlijk zijn


Oja en een.paar hoofdstukken geleden schreef ik ook hoe je iemannd afwijst in dat geval.later ga ik schrijven over hoe je moet doen als iemand je niet leuk blijkt te vinden

Ik hoop dat dit een beetjr hielp

Doeg doeg ,xxx

Ps :als je nog meer info wilt ,chat me dan weer prive

200 days of love (gestopt)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu