Een jongen keek me vandaag knap aan
Echt ik , ik wil wel iets anders dan de hele tijd quotes of tips . daarom heb ik iets. Het is niet echt een tip maar eem soorr gedicht. Hier het verhaalIk ben echt gelukig. Het begon allemaal een tijdje geleden. Ik zat in de eerste ,. Er zat een jongen in me klas en toen ik hem voorr het eerst zag ,omg hij was zo knap en schattig. We pratten wat met elkaar en ik was opslag verliefd. We werden goeie vrienden. We konden uren praten ,samen lachen huiswerk maken. Hij was zo leuk. Helaas kreeg hij een vriendin. Mijn hart brak echt. De vriendschap werd steeds minder en ja hoor , we verhuisden naar Arnhem waar me vader vandaan kwam. Na een jaar verhuisden we terug. Ik ging weer naar dezelfde school maar zat hellaas niet meer met HEM in de klas. Van een goeie vriendin kreeg ik te horen dat hij het na drie weken had uitgemaakt omdat zijn vriendin hen had gebruikt. Op een avond ging ik wandelen in het park. Ik zag de schommwl en liep er heen. Wie zat erop,,hij met een bos bloemen in zijn hand. Hij stond op en zei :"deze bloemen waren eerst voor jou maar toen iemand anders me hart stal gaf ik ze weg. Maar nu je terug bent en ik weer mezelf ben geef ik deze bloemen en me hart aan jou weg" hij trok me naar zich toe en kusden me. Precies toen ging de zon langzaam onder. We knuffelden en ja hoor we hadden. We hebben nu al 4 jaar. Hij is zo leuk en we hebben nog altijd lol. Gister gaf hij me een zilvere ketting met daarop "uss ,nevver forget". Ik hou van hem en hij van mij.
JE LEEST
200 days of love (gestopt)
RomanceDit boek duurt 200 dagen. elke dag post ik een liefdes tip of een quote/spreuk wat past bij liefde. Veel plezier gelieve niet nadoen! @no copyright. alle rechten verbehoudend ∆™