Weekend. Vrijdag had ik een enorme afknapper. Ik wilde zo graat met me crush naar huis fietsen. Maar wat deed ik ,ik bsloot om fftjes naar een winkeltje te gaan. Dumb -.- en ja hoor. Hij was weg.mja vandaag flirt tips
De belangrijkste tip, die vaak wordt vergeten. Laat zien dat je positief en enthousiast bent. Dat heeft een positief effect op anderen, ook tijdens het flirten. Zorg ervoor dat de eerste zinnen die je uitspreekt bij een ontmoeting niet negatief zijn. Iets neutraals is beter, of liever nog iets positiefs. Onthoud dat flirten vooral leuk is!
Tip #2: Lach
Gedraag je opgewekt en vrolijk. Ook met een groep vriend(inn)en in een kroeg, discotheek of andere openbaren gelegenheid, geldt: laat zien dat je plezier maakt! Maak het mensen makkelijk om jou aan te spreken of met je te flirten. Twee mensen verwikkeld in een diepzinnig gesprek zijn niet bepaald aantrekkelijk voor de buitenwereld. Richt je aandacht dus naar buiten... en lach!
Tip #3: Oogcontact
Maak altijd oogcontact. Zorg wel dat het niet vervelend wordt voor de ander, ga dus niet staren. Je hebt vooral oogcontact met iemand als je luistert, minder als je praat.
Tip #4: Leg contact
Je hoeft niet te wachten tot je zelf wordt aangesproken. Wacht niet af, maar onderneem zelf actie. Kijk iemand aan, lach en begin te praten. Goede openingszinnen bestaan niet. Gewoon "Hoi" of "Hallo" zeggen is het beste. Als je wilt dat mensen makkelijker contact leggen met jou, kun je attributen gebruiken. Zet bijvoorbeeld een opvallende bril op, hang een opvallend sieraad om of doe een shirt met leuke tekst aan. Ook een lekker luchtje en leuke kleren kunnen helpen om sneller aangesproken te worden.
Tip #5: Toon interesse
Luister met aandacht en oprechte interesse naar iemand. In een goed gesprek draait het om geven en nemen. Durf ook je eigen emoties bespreekbaar te maken, zodat de ander meer over zichzelf durft te vertellen. Sommige mensen zijn bij het eerste contact erg verlegen. In dat geval kun je eerst zelf wat vertellen en daarna iets dat hieraan is gerelateerd aan de ander vragen. Vertel bijvoorbeeld eerst over een sport die je doet en vraag daarna wat een ander doet. Je doorbreekt de spanning die mensen vaak hebben als ze elkaar nog niet kennen door zelf te beginnen met vertellen.
JE LEEST
200 days of love (gestopt)
RomanceDit boek duurt 200 dagen. elke dag post ik een liefdes tip of een quote/spreuk wat past bij liefde. Veel plezier gelieve niet nadoen! @no copyright. alle rechten verbehoudend ∆™