Hoofdstuk 6

699 57 24
                                    

Heyy allemaal! Als eerst; HAPPY NEW YEARRRR Jullie zijn waarschijnlijk harstikke boos op mij allemaal dat ik al zolang niet meer heb geupdate.. Ik heb het gewoon zo druk gehad enzo en in devakantie deed de WiFi heel vervelend dus ik kon niet echt updaten.. Hier komt dan de langgewachte date........

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*** Liv's POV ***

Oh fuck, wat moet ik in hemelsnaam aan? Ik staar naar mijn kledingkast. Na 10 minuten ben ik eruit, ik hou het een beetje casual, aangezien we toch zelf gaan koken;  spijkerbroek met een wit topje en een grijze glittervest. Ik doe de lichtroze sandaaltjes aan die ik laatst van Anne had gekregen, ze waren namelijk te groot voor Anne en te klein voor Gemma en ik besluit geen tas mee te nemen. Want wat heb ik allemaal nodig? Alleen mijn iPhone en een mini lipgloss die makkelijk in mijn zak past. Ik check m'n gezicht nog even in de spiegel; mijn make-up zit prima, alleen m'n haar zit vreselijk. Ik pak de borstel en probeer borstel het goed door. Ik besluit een rommelige visgraat vlecht te maken. Ik werp een blik naar de klok en zie dat het 5 voor 5 is, dus over 5 minuten is Harry er. Ik spuit snel nog 'Lady Million' van Paco Rabanne op en ga vast naar beneden. Op dat moment gaat de deurbel, dat zal Harry vast zijn.Ik loop naar de deur en doe hem open.

'Hey Liv! Wow jij ziet er leuk uit!'

'Hi! Ah, lief van je Harry, jij ziet er ook leuk uit! Oke wat gaan we nou allemaal doen? Want aangezien we morgen weer school hebben wil ik niet tot laat weg blijven..'

'Oh nee dat snap ik. Maar eigenlijk had ik al geregeld dat je bij ons komt slapen en dan kan je in Gemma's kamer slapen want die logeert vandaag bij een vriendinnetje want zij heeft morgen nog geen school en Anne is samen met Christopher uit eten in een heel chique restaurant en omdat dat restaurant nogal ver is slapen ze ook in een hotel daar dichtbij. Dus mij lijkt het handig als je nu snel al je slaap- en schoolspullen pakt want dan heb je dat vast', zegt Harry dan.

Ik knik, dit wist ik allemaal niet.. 'Oke, wacht even, ik ben zo terug!', en ik ren naar boven.

Twee minuten later ben ik weer beneden met een tas vol met slaapspullen en kleren en met mijn schooltas. Harry leidt me naar buiten naar zijn huis. Eenmaal binnen in zijn huis vraag ik waar ik mijn tassen kan laten. Hij gebaart naar de bank, dus ik neem aan dat ik ze daar kan laten.

 'Oke.... Wat gaan we nu doen?', vraag ik.

'Nouja.. Ehm, jij vertelde laatst dat je perfecte date was dat je eerst ging koken en daarna naar een film, dus dat is precies wat wij vanavond gaan doen!', zegt Harry en knipoogt naar mij.

'Oh super leuk! Wat gaan we koken dan?'

'Pasta bolognese, dus daar gaan we maar snel aan beginnen!', zegt Harry dan en loop richting de keuken.'

*** Harry's POV ***

'Dit was goddelijk! Moeten we vaker maken!', zegt Liv.

Ik glimlach naar haar en het is inderdaad heel erg lekker. Dan zie ik dat het al kwart voor 7 is. Ik sta op en begin alvast af te ruimen, Liv staat ook op om te helpen.

- Al bij de bioscoop - 

'Ga je me nu vertellen naar welke film we gaan!?', smeekt Liv. Hahaha wat is ze toch schattig. 

'Ja, we gaan naar Skyfall!'

'Ah nee echt!!? Ah die wilde ik al zo graag zien!', roept ze en geeft me een knuffel. Ik knuffel haar terug en in m'n gedachte zit ik ergens anders; ik denk dat ik over mijn oren verliefd ben op haar.. Zal ik het vanavond vertellen? Of zal ik nog even wachten?  

Ze laat haar handen weer zakken en ik schrik op van m'n gedachte. Ik gooi mijn arm over haar schouder heen en loop naar de ingang. Ze schudt mijn arm niet van haar af, is dit een goed teken? Ik werp een snelle blik naar haar en zie haar glimlachen naar de grond toe. Ik denk dat dat een goed teken is, toch?

- PAUZE -

'Ah de film is tot nu toe echt leuk! Ik dacht echt even dat James Bond toen dood was toen hij van de trein af werd geschoten en het water inviel!', zegt Liv.

'Ja dat dacht ik ook! Maarja, het blijft James Bond hè, die gaat nooit dood..'

'Ja daar heb je gelijk in..'

'Wil je wat te drinken? En zullen we ook wat popcorn halen?'

'Ja graag, doe voor mij maar een cola, en zullen we anders een bak popcorn delen?'

'Ja prima! Ben zo weer terug!', en ik loop snel naar het winkeltje. Ik heb net afgerekend en de bel gaat af dat de film weer gaat beginnen. Ik loop naar Liv toe en we gaan samen weer naar de zaal.

- NA DE FILM - 

 'De film was echt leuk, ik ben benieuwd waar de volgende film overgaat!', zeg ik.

'Ja inderdaad.. Ik hoop dat die snel uitkomt'

'Zullen we gewoon weer naar huis lopen of wil je dat ik een taxi bel?'

'Nee joh ben je gek, we lopen wel even'

Samen lopen we over de straten van Holmes Chapel. Het is heerlijk rustig op zo'n zondagavondje. Het is niet al te warm voor een dag in augustus, maar dat moet je gewoon gewend zijn hier in Engeland. Dan denk ik opeens weer over mijn gevoelens voor Liv. Zal ik 't nu vertellen? Ja? Nee? Ik doe het gewoon. Ik stop en pak Liv haar hand zodat ze ook stopt en ik kijk haar in haar ogen aan. Ik laat haar hand weer los als ik weer wil gaan praten.

'Eh, Liv', zeg ik.

'Ja??',

'Ehm, nou eh, ik wilde even iets tegen je zeggen', stamel ik.

'Haha ga je gang hoor', grinnikt ze.

'Nou ik wilde even zeggen, ook al ken ik je niet zo heel lang, dat ik de afgelopen paar dagen echt een super leuke tijd heb gehad met je. Ik vond deze date ook echt geweldig', zeg ik.

'Ja ik ook met jou, het was echt gezellig!', zegt ze dan.

'Ja.. Maar ik denk dat ik in die paar dagen je iets anders zie als een vriendin. Ik vind je heel leuk, en als je het aan mij vraagt, ja ik ben verliefd op je. Ik hoop dat dit ook van jouw kant komt', zeg ik. Ik kijk haar recht in haar ogen aan. Ik zie dat ze even aan het nadenken is, en dan kijkt ze mij ook aan en opent haar mond om iets te zeggen.

________________________________________________________________________________

CLIFFHANGER MWUAHAHAHAHA. Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden. Als jullie willen weten wanneer ik heb geupdate, moet je fannen, want dan krijg je het binnen :) Ohja, en weer bij dit hoofdstuk, bij minimaal 5 votes ga ik weer verder schrijven :) En ik vind het altijd heel erg leuk om alle reacties te lezen, zeker als ze positief zijn, ze geven me dan energie om verder te schrijven want dan weet ik ook dat ik echt voor iemand schrijf snappppie? :) Oh en als er spellingsfouten zijn, geef het dan even door want ik lees het niet na! 

Thankyouuuuuuu & I love youu xoxo

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 08, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Kiss You (Dutch Harry Styles fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu