Heyy! Sorry voor deze late update maar ik had geen tijd de laatste dagen.. Sorry.. :( Maar ik ga het vanaf nu anders doen, bij minimaal 5 votes ga ik steeds het volgende hoofdstuk schrijven, dus asjeblieft allemaal voten! :) Jullie zouden mij hier een heel groot plezier mee doen. :) Oh en ik lees mijn verhalen NIET na dus sorry als er typefouten ofzo in staan! Als jullie dat dan willen commenten dan kan ik het verbeteren! :) Veel plezier met lezen! (Lees aan het einde van dit hoofdstuk ook even mijn berichtje!)
*** Liv's POV ***
Hmmm.. Ik rek me uit en pak m'n iPhone om te kijken wie mij wakker heeft gewhatsappt.
Harry; G'morning sunshine! Was echt gezellig gister <3 Moeten we vaker doen ;) Vandaag anders samen iets doen? :) xxx
Aach wat lief van hem.. Ik denk even aan de avond ervoor.. Het was echt super gezellig met hem. Ik ben benieuwd wanneer hij mij op een echte date gaat vragen..
Liv; Hey beautiful! Ja was echt leuk! Ja is goed! Alleen heb je me wakker gemaakt -_- ik ga dan even snel douchen enzo! Ik whapp je wel weer als ik klaar ben xoxo
Ik leg m'n mobiel weg en ga snel naar de badkamer. Ik doe de douche vast aan om hem warm te laten worden. Dan bedenk ik me opeens dat het zondag is.. Waaah morgen school! En ik weet helemaal niet waar het is! Gelukkig ga ik samen met Harry, dat vrolijkt me al op haha.
Als ik klaar ben in de badkamer ga ik weer - zoals gewoonlijk - eerst 5 minuten naar mijjn kast staren. Hmm wat zou ik vandaag aandoen? Ik ga voor een lichtblauwe spijkerbroek met een perzikroze t-shirt en een normaal wit capouchon vest, lekker casual vandaag. Weer ga ik naar de badkamer en doe wat eyeliner en mascara op. Snel borstel ik mijn haar en doe het in een losse vlecht over m'n schouder.Ik pak snel mn iPhone en ga naar beneden. Papa slaapt nog. Haha echt het raarste van gisteravond is toch nog wel dat papa en Anne aan het zoenen waren. Hahahahahaha. Maar stel je voor, al zouden Harry en ik, en papa en Anne allemaal een relatie met elkaar aan zouden gaan dan is toch best raar? Ik grinnik bij de gedachte. Ik pak de corn flakes en een bakje en een lepel en de melk. Ik doe de corn flakes in het bakje en schenk er melk bij. Ik ga op een barkruk zitten en whatsapp Harry
Liv; Ben aan het ontbijten! Kom jij hiernaartoe? Of kom ik als ik klaar ben eten naar jou toe?
Harry; Ik kom wel eerst naar jou toe, dan kan ik je eerder zien <3
Ik voel mezelf blozen. Liever kan een jongen toch niet zijn!? Nog niet eens een minuut later gaat de deurbel. Ik loop naar de deur en ik krijg gelijk een knuffel van Harry. 'Hey Livje', fluistert hij in m'n oor. 'Hey Harry', giechel ik. 'Doe je jas uit, ik ga even verder eten'. Harry doet z'n jas uit en volgt me naar de keuken. 'Mooi huis! Echt heel anders dan dat van ons!', zegt hij. 'Bedankt! Ja klopt, maar jouw huis is ook heel leuk hoor', zeg ik. Ik neem de laatste hap van de corn flakes en doe het bakje gelijk in de afwasmachine. 'Dus morgen weer school.. Ik hoop echt dat we een beetje vaak bij elkaar in de klas zitten..', zeg ik met een zucht. 'Ja ik ook..', zegt Harry. 'Maar ehmm, wanneer ga je me nou op een echte date vragen?', vraag ik lachend. 'Ehm.. Eh... Ja.. Nou..', stamelt Harry. 'Nou?', giechel ik. Hij kijkt zo schattig nu. 'Daarom ben ik hier nu eigenlijk! Vanavond?', vraagt hij met een grijns. 'Ja tuurlijk! Heb je al iets geregeld dan?', vraag ik verbaasd. 'Wie weet..', zegt hij dan.
*** Harry's POV ***
Gelukkig zei ze ja! Als ze nee had gezegd hè, dan zou ik me zo erg schamen! Ik loop in m'n hoofd nog alle stappen door. Dus ik haal haar op om 5 uur, dan om half 6 beginnen we vast met 'koken' (gister in m'n kamer vertelde ze dat haar perfecte date eerst samen koken is en dan naar de bioscoop gaan) om kwart over 6 eten, kwart voor 7 de deur uit en om 10 voor half 8 begint de film, Skyfalll (ze houdt ook - naast romantische films - van actiefilms, dus James Bond enzo). Om half 10 is de film afgelopen en dan lopen we samen naar huis. En volgens mama gaat Christopher met mama eten en Gemma is bij een vriendinnetje van haar, dus dan hebben we eerst nog Liv's huis voor onszelf.. Wat er dan gaat gebeuren weet ik nog niet.. Het is nu kwart voor 10, dus over ongeveer 7 uurtjes begint de date al..
***************************************************************************************************************
Okeeee hoofdstukje 5 ! Maar ik heb even een vraagje.. Hoe oud zijn jullie allemaal? Vinden jullie het leuk als ik ook intieme scènes (seks) schrijf? COMMENT ASJEBLIEFT! :) Dankjewelllllll! xxxx love youuu
JE LEEST
Kiss You (Dutch Harry Styles fanfic)
FanfictionLiv is een normaal meisje van 16. Ze verhuist samen met haar vader naar Holmes Chapel omdat hij daar een goeie baan heeft gevonden. Nog nooit heeft zij iemand 'bijzonders' ontmoet, tot op een dag ze een deur open doet..