Hoofdstuk 4

635 11 4
                                    

Heyy allemaal! Ik hoop dat jullie het verhaal leuk vinden! Zouden jullie ASJEBLIEFT feedback willen schrijven in een comment wat ik misschien beter kan doen ofzo? Want dit is mijn eerste verhaal haha. Of je kan ook gewoon zeggen dat het een heeeel leuk verhaal is :) nee grapje, maar veel plezier met lezen! :)

*** Liv's POV ***

Ik zet de laatste spullen van de boodschappen op hun plek en ik ga naar boven. Ik ga aan mijn bureau zitten en start m'n laptop op. Ik kijk naar buiten en zie dat Harry ook op zijn laptop zit, waarschijnlijk ook achter zijn bureau. Na iets van 30 seconde hem aanstaren zie ik dat hij naar mij zwaait. Ik voel me rood oplopen en ik zwaai terug. Ik denk gelijk aan de middag die we samen hebben doorgebracht in de stad. Nadat we boodschappen hadden gedaan gingen we naar de Starbucks toe om even uit te rusten. Hij was zo lief om mij te betalen.. Maar dan denk ik weer; ben ik verliefd op hem? Hmm.. Eerlijk gezegd denk ik van wel..

Als ik papa hoor thuis komen ren ik de trap af. 'Hey paps, hoe was eerste dag werk?', vraag ik. 'Ach joh, gewoon een dag op het werk.. Niet heel bijzonder hoor! Zijn de boodschappen gelukt?', vraagt hij dan. 'Ja! Ik heb zowat alle basisspullen gekocht die we gewoon nodig hebben! Wat gaan we vanavond eten?', vraag ik dan. 'Ik kwam net toevallig de buurvrouw tegen! Ze vroeg of ik de nieuwe bewoner ben, en ze wilt ons beter leren kennen en heeft ze ons uitgenodigd om een hapje mee te eten! We moeten er om half zeven zijn, dat is over een halfuurtje. Ben je dan klaar?', vraagt papa dan weer. 'Ja, gaat lukken!', en ik ga weer naar boven. Ik zie dat ik een WhatsApp'je van Harry heb gekregen. Huh? Hoe komt hij aan mijn nummer..? Ohja, die heb ik bij Starbucks aan hem gegeven.

-- Livvv, heb je wat te doen vanavond? -- Harry

-- Heyyy, ja jammer genoeg wel, mijn vader en ik gaan bij de buren eten -_- sorry.. -- Liv

-- Echt waar? Welk nummer? -- Harry

-- Ik heb geen idee -- Liv

Ohja, Harry is natuurlijk ook een van de buren! 'Papa!!', roep ik vanaf mijn kamer zo hard dat hij mij hoort. 'Ja!?', hoor ik terug. 'Bij welke buren gaan we eten!?', roep ik weer. 'Bij nummer 9!', krijg ik als antwoord. Dat is dus bij Harry. Ik heb gelijk helemaal zin in de avond! Ik krijg vlinders in mijn buik al van de gedachte dat ik zometeen bij Harry thuis ga eten.

-- Ik kan vanavond niks met je doen, en jij ook niet met mij want je buurmeisje komt bij je eten! Haha -- Liv

-Gezellig! Neem je anders paar filmpjes mee want dan kunnen we die op mijn kamer kijken? :) -- Harry

-- Is goed ik zal kijken, tot zo! -- Liv

Ik kijk hoelaat het is, 19:15. Nog een kwartiertje. Snel loop de trap af en kijk naar alle DVD's die we hebben. Hmm, Paranormal Acitivty 1, 2 en 3 en Love Actually, mijn lievelingsfilm. Ik loop weer naar boven en stop ze in m'n tas, werk m'n make-up nog even bij en dan moeten we alweer gaan.

*** Harry's POV ***

Ik ruim snel nog even mijn kamer op, maak het bed nog een beetje gezellig en doe allemaal lampjes aan. Snel kijk ik nog even de spiegel in en doe de 'hair flip'. Op dat moment gaat de bel. Ik ren de trap af en loop naar de deur. Buiten staan er een man en een meisje. 'Dag jongeman, ik ben Christopher. Leuk kennis te maken', zegt de man die er vriendelijk uitziet in een spijkerbroek en een overhemd. 'Hallo, ik ben Harry. Kom binnen. Hey Liv!', zeg ik dan. 'Hey Harry!', antwoord Liv. 'Huh, kennen jullie elkaar al?', vraagt Christopher dan. 'Ja, hij kwam gister iets afleveren thuis en kwamen elkaar tegen vanochtend in de stad toen ik booschappen ging doen!', zegt Liv. 'Oh zo..', zegt Christopher en loopt door. 'Hey! Ik ben Gemma!', zegt een meisje van donker haar tegen mij. 'Hoi! Ik ben Olivia, zeg maar gewoon Liv!', zegt Liv. Dan komt mama. 'Hoi, jij bent dan Olivia? Je vader zei al dat je ook zou komen!', zegt mama tegen Liv. 'Ja ik ben Olivia, zeg maar gewoon Liv hoor!', zegt Liv met een hartsmeltende glimlach. Ze is zo verschrikkelijk knap..

Mijn staar momentje wordt onderbroken door het gekuch van Liv. Oeps. 'Ik heb al die films niet voor niets meegenomen toch!?', lacht ze. 'Oh haha nee natuurlijk niet! Maar ik denk dat we over 2 minuten al gaan eten.. Dus zullen we na het eten een film kijken?', vraag ik. 'Ja is goed hoor', zegt ze.

Na het eten neem ik Liv mee naar boven. 'Leuke kamer heb je!', zegt ze. 'Dankje..', zeg ik verlegen. 'Welke films heb je allemaal meegenomen?', vraag ik. 'Ehm Paranormal Activity 1, 2 en 3 en Love Actually!', zegt ze. 'Nee echt? Love Actually is mijn lievelingsfilm!', zeg ik. 'Echt waar? Ook van mij!', zegt ze. 'Leuk, zullen we die dan maar gaan kijken?', stel ik voor. 'Is goed', zegt ze dan.

'Nu komt mijn lievelingsstukje', zeg ik tegen Liv. Na de scène zegt Liv: 'Pff, was dat echt jouw lievelingsstukje?'. 'Nee die komt nu', zeg ik en ik pak Liv haar hoofd en druk mijn lippen tegen de hare aan. Tot mijn grote verbazing draait ze niet weg. Ik vraag met mijn tong ingang om bij haar tong te komen, en ze laat me binnen. Dan stopt ze. 'Ehm sorry, dat laatste had ik niet moeten doen', zeg ik beetje beschaamd. Ik zie haar uit mijn ooghoeken nee knikken en zij pakt nu mijn hoofd en zoent mij.

*** Liv's POV ***

Wow, dat kwam onverwachts. Niet dat ik het erg vind natuurlijk. Dit was de mooiste zoen die ik ooit in mijn hele leven heb gehad. Heel lief en teder. Alleen toen kwam Gemma het moment verstoren. Ik hoor achter me gefluister van Harry; 'Gemma, wat deed je nou? En al waag je iets hiervan tegen mama te zeggen!'. 'Haha vertrouw me broertje, mijn mond zit op slot', hoor ik Gemma zeggen. Ik grinnik en ik loop de trap af. Van schrik blijf ik staan want ik zie papa en Anne zoenen op de bank!? What the fuck!? Ik kijk achter me en zie ik ook dat Harry en Gemma ook stijf van schrik staan. Snel sneaken we naar de keuken en pakken allemaal ons eigen bakje met ijs en lopen weer naar boven. Als Gemma weer in haar kamer is en Harry en ik zijn weer in zijn kamer, barsten we het uit van het lachen. 'Hahahaha, wie had dat nou gedacht?', ze ik lachend tegen Harry. 'Ik in iedergeval niet!', zegt hij dan terug. 'Nee ik ook niet!', antwoordt ik weer. En voor ik het weet had Harry mij weer bij m'n hoofd gepakt en stonden we te zoenen..

-------------------------------------------------------------------------------------

En? Leuk? :D

COMMENT & VOTE PLEASEEEE!? :D

xxxxxx

Kiss You (Dutch Harry Styles fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu