•4• "selam..."

486 59 7
                                    

"Ne diyorsun sen kızım?! Kim o adam çabuk söyle?!"diye bağıran Taehyung Lalisa'nın anlattıklarına inanamıyordu.
"Yha tamam Taehyung zaten çok kötü hissediyorum sen de üzerime gelme!"demesine rağmen Taehyung alnını sıvazlıyordu.

"Delireceğim! Aklımı kaybedeceğim! Ya başına bir şey gelseydi? Ya o adam sana zarar verseydi!? Neden tek başına geç saatlere kadar kalıyorsun ki kütüphanede?!"sitem edercesine söylediklerinde fazlaca endişe vardı.

"Taehyung lütfen sus artık, hatırladıkça bunalıyorum sadece kapatalım olur mu?"diyen Lalisa küçük bir kız çocuğu gibi yanındaki sinirli arkadaşını ikna etmeye çalışıyordu.

"Kapatmayacağız!! Polise haber verdin mi bari?"dediğinde Lalisa başıyla onayladı. "Hani şu yeni gelen manken o bana yardımcı oldu, hem beni eve bıraktı hem de adamı polise verdi."diyen Lalisa'ya şaşkınca bakakaldı Taehyung.

"Vay anasını! Bak sen şu işe! Kahramanın da olmuş ama benim hiçbir şeyden haberim yok!"diyerek bağırmaya devam eden Taehyung'un kulağından çekilmesiyle sesi kesilmişti.

"Ne bağırıp duruyorsun kıza?!"diyerek bu sefer Taehyung'a bağıran kişi Chaeyoung'tu.
"Bırak Chae şurda ciddi bir konuşma yapıyoruz!" Dedi Taehyung.
Chaeyoung, Taehyung'un kulağını bıraktı ve Lalisa'ya döndü. "Ne saçmalıyor bu?"dedi Chaeyoung. Lalisa sıkıntıyla nefes verdi.

"Dün akşam çok da iyi sayılmayan bir olay yaşadım, dün geçlere kadar kütüphanedeydim ve okuldan çıktığımda durağa gelmişti her zamanki gibi."biraz nefes alıp konuşmasına devam edecekken Chaeyoung merak edercesine devam etmesini isterken Taehyung ise çenesini sıvazlayıp sinirle nefes vermişti.

"İşte sonra sarhoş bir adam geldi ve bana saldırmaya başladı biber gazıyla onu etkisiz hale getirmiştim ama adam saldırmaya devam etti sonra da... şey sonra şu kurabiye çocuk onun kafasına odun geçirdi."dediğimde Chaeyoung ağzı kulaklarına varırcasına şaşkınca çığlık attı. Çığlığından rahatsız olan Taehyung ise yüzünü buruşturup kulaklarını kapadı.

"N-ne demek şimdi bu ya? Y-yoksa manken olan yeni gelen şu çocuktan mı bahsediyorsun dedi?!"diyen Chaeyoung hala inanamıyordu. Lalisa başıyla onayladı. "Sonra da beni evime bıraktı. Sağolsun beni uğraştırmadan hem adamı polise verdi hem de beni evime bırakıp büyük anneme durumu izah etti."diyerek nefes veren Lalisa'ya iki çift göz şaşkınlıkla bakıyordu.

"Lalisa inanamıyorum sen birine minnettarlık duyuyorsun."dedi Chaeyoung.
"Açıkçası o çocukla konuşacağını bile düşünmüyordum."dedi Taehyung.
"Zaten ilk başta baya egoist biri olduğunu kanıtladı sırf telefonla konuşmasına denk geldim diye bana rezil dedi. Üstelik sadece bana değil okuluma da dedi. Anlamadım çok öfkeliydi ve sinirliydi."diyen Lalisa'ya anlamayan bakışlar yollamıştı yanındaki arkadaşları.

"Seni küçük düşürdü yani değil mi?"dedi Taehyung.
"Evet biraz öyle ama ben de cevabımı verdim susmadım yani zaten durağa gittiğimde olan oldu, ona minnettar değilim Chaeyoung ama belki de yaptığı davranış sayesinde şu an daha iyi bir durumdayım. Teşekkür ettim ama minnettar değilim, sonuçta bir davranış diğerini götürmez. Bana iyilik yapması küstah olduğunu değiştirmez."dedi Lalisa.
Taehyung gülümsedi ve memnun bir ifadeyle"Ben de gerçek Lalisa nerde diyordum."dedi.

"Ya inanamıyorum gerçekten de yaşadığın, çok olağan bir olay!!"dedi Chaeyoung. "Chae abartmasan mı artık?"dedi Taehyung.
"Ben mi abartıyorum? Kız resmen bir ünlüyle trajik bir olay yaşamış,kızım bu adam senin bas baya kahramanın olmuş."dediğinde Lalisa kaşları çatık bir şekilde göz devirdi.

The False• liskook (ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin