Lucas: Karşında duran kişi.
Athanasia: Ne?
(Athanasia'nın Anlatımıyla)
Nasıl yani ya? Lucas şimdi benim arkadaşım mı oldu? Baba yaa of baba ne yaptın senn... Nasıl ona güvenebilirsin...
Lucas: Ne demek ne? Sevinmedin mi?
Sevinmediğimi söylesem...birşey yapar mı?
Athanasia: Senin gibi kaba ve iki yüzlü birisiyle arkadaş olduğuma sevineceğime bir kuklayla arkadaş olduğuma sevinirim daha iyi.
Ya şey....ağır mı oldu bu-
Lucas: pfft- AHAHAHAHAHHA
H-h-haaah!?
Athanasia: Gülünecek birşey var gibi mi gözüküyor?
(Lucas Athye yaklaşır.)
Lucas: İyi geceler, arkadaşım.
Athanasia: Soruma ce-
Ha? Nereye kayboldu bu ya? Daha soruma cevap vermedi. Neyse uyusam iyi olacak. Yarın illaki tekrar görüşeceğiz.
(Lucasın Anlatımıyla)
Onu 3 yaşından beri takip ediyordum. Onun tuttuğu sırra bende eşlik ediyordum. O gerçek kişiliği, görünüşü, yaşı sır olarak tutulmasını sağlıyordu. 18 yaşlarında güzel bir kişiliği vardı. Hem çocuk hem de yetişkin olmak onun savaşıydı. Ve bu savaşı her seferinde kazanıyordu. Bunlar beni etkilemişti. Bunlar onu daha da fazla tanımak istememe sebep olmuştu.
(Yazarın Anlatımıyla)
Lucas Athynin uyuduğundan emin olup odasının penceresinden içeri girer. Athye yaklaşır.
Lucas: (Sessiz bir tonla) Çünkü bunu dediğin için pişman olacaksın.
Lucas gülümseyerek odadan ayrılır.
_________________________________________Biraz kısa bir bölüm oldu ama olsun. Umarım beğenmişsinizdir. Gelecek bölüm daha uzun olur merak etmeyin :)
Görüşürüzz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Aydınlık ve Karanlık•
RomanceKendimi bir novelin içinde prenses olarak buldum! Who Made Me A Princess webtoonundandır. Lucathy fanfiction. Kapak çizimi instagram ve twitterda @elmamaria95 adlı kişiye aittir.