10

899 22 3
                                    

Tak jo,už je to týden co řekněme bydlím u Chrise. Jo u Chrise Evanse který je můj učitel,dobrý ne? Když jsem Chrisovy (H) oznamovala že bych to naše kamarádství s výhodami chtěla ukončit tak to vzal dobře. Pořad ho beru jako kamaráda,jako kamarád je skvělý ale Chrisovy (E) je trochu proti srsti abych se sním bavila. Ale nezakazuje mi to,i když u něj už týden dá se říct pomalu bydlím tak jsme si neřekli jestli spolu jsme nebo ne. Moc bych si přála aby z toho bylo něco víc,ale je tu dost podstatná věc co nám brání. Škola.
Když už jsme u ni trubky už jsou v pohodě. Jen tak pro informaci. No a taky mi za 5 minut začíná hodina a já teprve v cházím do budovy. Chris mi nabídl že mě vezmeme,ale asi není dobrý na sebe upoutávat jakoukoli pozornost. Hodina už začala a já v běhla do třídy,nevšimla jsem si Chrise takže jsem myslela že tam ještě není. Ale podle toho jak se na mě díval Reggie mi mělo dojít že na tom něco bude. Chris mi totiž stál za zády,odkašlal si za mnou a já se lekla.
,,Slečno Wilsonová,bylo by fajn kdyby jste tu chodila na čas. Po poslední hodině se stavte u mě v kabinetu,běžte se posadit"řekl a když kolem mě procházel zaznamenala jsem že se na mě lehce pousmál.Zmetek. Má ještě pár hodin navíc a mezi tím má 2 hodiny čas, tak aby se nenudil musím mu dělat společnost.

Škola se dneska neskutečně táhla,mám pocit že trvala roky a né hodiny. Než jsem měla jít za Chrisem tak jsem si šla ještě zakouřit,myslím si že 5 minut čekání ho nezabije.
,,Něco mi tajíš že?"ozvalo se za mnou a já už se po druhé za dnešek lekla. Tentokrat však kvůli Reggiemu. Když to řekl nevěděla jsem co mu mám říct,nechtěla jsem mu lhát ale pravdu jsem mu říct nemohla.
,,Ne,proč bych ti něco tajila?"musel poznat že lžu,on není blbý. Jen kývnul,otočil se a prostě odešel. Típla jsem cigaretu a šla za Chrisem,když jsem zaklepala prudce otevřel dveře rychle mě v táhnul dovnitř zabouchl dveře,zamkl je a přimáčknul mě na ně. Začal mě zuřivě líbat a já nemohla dělat nic jiného než sním spolupracovat. Z mého pasu sjel rukou na zadek který stisknul,potřebovala jsem se nadechnout tak jsem se odtáhla.Mezitím co jsem se nadechovala,se Chris přesunul na můj krk který lehce sál.
,,Co to do tebe vjelo?"zeptala jsem.
,,Potřebuju se nějak uklidnit,ti zmetci mě tak serou"
,,A já tě uklidňuju?"
,,Ani nevíš jak moc,,když to dořekl tak mě vzal a vysadil mě na stůl. Když už se mi chystal sundat tričko,zazvonil mi telefon.
,,Nezvedej to"zavrčel a to tričko mi svlékl.
,,Co když to to je něco důležitého" řekla jsem a telefon si vytáhla ze zadní kapsy. Mike. Toto jméno mi svítilo na telefonu,Mike je můj bratr je o 8 let starší než já. Nikdy mi moc nevolá,maximálně si napíšeme.
,,Ano Miku?"Chris se zarazil a zaraženě se na mě podíval.
,,Nat? Máš teď čas?"
,,No asi ano,proč?"Chris nevypadal moc nadšeně,co si budeme.
,,Mohl bych se za tebou tak za půl hodiny stavit?"
,,Jo určitě" tím náš hovor skončil.
,,Kdo je Mike"rozhodla jsem si že si sním malinko pohraju. Strašná mrcha jsem že?
,,Můj bývalý přítel" odpověděla jsem a zamrkala na něj nevině mými dlouhými řasy. Nějak ztuhnul. Oblékla jsem si zpět tričko vzala si svoje věci.
,,Uvidíme se večer"řekla jsem a dala jsem mu pusu na tvář. Nic mi neřekl musela jsem se pro sebe usmát.

,,Chci si Emily vzít"řekl můj bratr a podíval se mi do očí.
,,Jste spolu 5 let,myslím že je nejlepší doba"
,,Takže to mám podle tebe udělat?" znovu se zeptal,nevím jestli děla dobře že se ptá zrovna mě ale jeho volba.
,,Ano,bratře táhnete to spolu 5 let. Já být Emily tak tě za ty tvoje zlozvyky nakopu do zadku už po měsíci takže se hned seber,začni plánovat a okamžitě ji požádej o ruku nebo ti ten zadek nakopu já"
Mike se nadechnul že mi odpoví ale v tom někdo zaklepal na dveře,šla jsem otevřít a hádejte kdo stal za dveřmi. Ano,hádáte správně. Chris(E).
,,Nemáš cukr?" řekl a nevině se na mě usmál a zamrkal stejně jako já na nej v kabinetě.
,,No jo mám počkej"řekla jsem a šla do kuchyně.
,,Jo počkám v obýváku"řekl během toho co už tam v podstatě byl.
Vzala jsem cukr a šla za Chrisem a Mikem do obýváku.
,,Tak jak dlouho jste to spolu táhli" zeptal se Chris a s falešným úsměvem se podíval na mého bratra. Bratr se na mě nechápavě podíval a já na nej mrkla,hned pochopil.
,,No vlastně my to spolu táhneme pořád. Že ano Sněhurko?"neptejte se prosím proč zrovna sněhurko. Říká mi tak už od mala.
,,Přesně tak,už nějakých 21 let že ano?"Chris vypadal že vypění,bavila jsem se ne že ne.
,,Ano přesně tak za týden 22"tím mi připomněl mé narozeniny co mám za týden,pane bože. Já jsem stará.
,,No jistě já na to malém úplně zapomněla,no ale Chrisi představím vás. Mike Wilson,můj straší bratr. Miku,Chris Evans můj soused"to že je můj učitel mu raději říkat nebudu. Chris vypadal že mě zabije,myslím že mě večer vážně zabije. S bratrem si podali ruce a Chris se pouze rozloučil otočil se a chystal se odejít.
,,Zapomněl jsi ten cukr"zavolala jsem na něj ještě ale už jen bouchly dveře,otočila jsem se na Mika. Oba jsme se začali smát.
,,Co to bylo?" zeptal se když se konečně přestal smát.
,,Vysvětlím ti to někdy jindy"bylo vše co jsem mu na to řekla.
,,Zlato? Jsi tady?"zavolala jsem když jsem přišla ke Chrisovy. Nic se neozvalo na zpět,slyšela jsem ale zvuk tekoucí vody z koupelny. Rozhodla jsem se že ho do koupelny zajdu navštívit. Musím vám popisovat co se dělo dál? Myslím že si to odmyslíte.

Tak zase u další kapitoly

Heart Made Up On You//Chris Evans Kde žijí příběhy. Začni objevovat