15

601 17 0
                                    

Uběhly už 2 měsíce od mého seznámeni s Chrisovými rodiči a s mým nástupem na školu. Za měsíc budu dělat předčasně závěrečné zkoušky a budu učit na mojí bývalé škole na plný úvazek. No za 2 dny je Valentýn a to znamená jediné. Můj velký brácha se žení!

Jakmile jsme přijely k našim moje Mamka si vzala Chrise jako rukojmího a cpala do něj všechno jídlo co jí přišlo pod ruku. Jelikož mi už pár dní nebylo dobře šla jsem si na chvilku lehnout. Přišla jsem do mého starého pokoje,lehla jsem si na postel a do pár minut jsem byla úplně tuhá.

Když jsem od sebe rozlepila oči,uviděla jsem Chrise který ležel stejně jako já na boku a usmíval se na mě. Chris mě pohladil po tváři a když stáhl ruku zase k sobě. Přisunula jsem se k němu a on mě obejmul a tím mě k sobě natisknul.
,,Jak ses vyspala?"zahuhlal mi do vlasů.
,,Šlo to,Mike s Emily už přijeli?"zeptala jsem se Chrise.
,,Ne ale do hodinky by tu měli být"odtáhla jsem se a zvedla jsem se.
,,Jdu se osprchovat,za chvilku budu zpět"

Když jsem vylezla,doslova jsem se cítila jako nový člověk. Přišla jsem do pokoje ale Chris tam nebyl. Z tašky jsem si vytáhla oblečení které tvořili černě legíny a Chrisova mikina. Ono většinou můj outfit tvoří jeho tričko nebo mikina.
Když jsem vešla do obýváku,tak Chris seděl s mým otcem na gauči a koukali na hokej. Mamka byla nejspíše v kuchyni tak jsem se vydala za ní.
Stála u linky a něco tam krájela.
,,Vyspaná?"Otočila se na mě a usmála se.
,,Ale jo,chceš pomoct?"zeptala jsem se. I když mi bylo jasné že už má nejspíše všechno hotové.
,,Hele asi ne,ale do 10 minut by tu měli být Mike s Emily nechceš udělat Em kafe? Víš že od tebe jí chutná nejvíce a má ho ráda vlažné"usmála se a já už začala to kafe dělat. Mamka nikdy nepochopila Emily lásku k vlažnému kafi,byla to snad jediná věc co mamku na Emily iritovala. Jinak byla Emily snad dokonalá. Minimálně pro mého bratra,vždycky jsme se báli s kým můj bratr skončí. Jeho výběr předešlých přítelkyň nebyl totiž zrovna ideální.
Udělané kafe jsem nechala na stole a šla jsem si sednout k Chrisovy a tátovy.
Abych dnešní večer nějak zbytečně dlouho nepopisovala tak jednoduše dnešní večer byl skvělý. Když přijela Emily s Mikem tak s mamkou jsme Emily okamžitě odtáhly do kuchyně kde jsme jí bombardovaly otázkami ohledně svatby a toho jak se cítí.

Bylo 6 ráno a mě probudilo to co mě budí už posledních pár dní. Potřeba hodit svůj obsah žaludku do záchodu. Když jsem vyšla z koupelny stála před koupelnou Emily.
,,Jsi v pohodě?"starostlivě se na mě podívala.
,,Jo je mi fajn"usmála jsem se na ni.
,,Tak jo,he-"zbytek už nedořekla protože můj žaludek se opět pohnul a já se vrátila zpět do koupelny. Během toho co jsem zvracela, mi Emily držela vlasy.
,,Nat,já chápu že teď úplně není nejlepší doba se na to zeptat. Ale prý ti bylo zle už včera,a taky jsem tě viděla sníst 7 chlebíčků,sklenici okurek. A večer sis ještě udělala tousty s medem a k tomu sis dala ananasový džus. Není možné že jsi těhotná?" Když to vyslovila zastavilo se mi srdce. A začalo mi to docházet. Menstruaci jsem neměla měsíc ale neřešila jsem to,bývalo to normální ale ty raní nevolnosti mám už dlouho. Dala jsem si hlavu do dlaní a nevěděla jsem jestli mám být ráda nebo jestli mám skočit pod vlak.
,,Nat,neboj. To bude v pořádku, za pár hodin otevírá lékárna tak půjdeme se Stanlym na procházku a stavíme se tam. A kdyby to byla pravda tak já ti vždycky pomůžu"obejmula mě Emily.
,,Em,děkuju"obejmula jsem jí na zpět.
,,No mám dnes ještě zařizování ohledně zítřka,chceš jet semnou? Můžeme sebou vzít i Stanleyho"usmála se když jsem se odtáhla.
,,Jo jen se obleču" zvedly jsme se ze země a já se šla nachystat.

Po několika hodinách jsme přijeli zpět domů i s těhotenským testem. U nás už byli rodiče od Emily se kterými jsem se jen pozdravila a běžela jsem k sobě do pokoje. Když jsem přišla do pokoje chystala jsem se vytáhnout si z kabelky test ale než jsem to stihla tak mě Chrisovy paže objali kolem pasu.
,,Ahoj,kde jste byli?"zeptal se když jsem se k němu otočila.
,,No,tak různě"usmála jsem se.
,,Hele za 10 minut hraje hokej,půjdeš se dívat za námi dolů?"
,,Jo jen se převleču"Chris se jen usmál a odešel. Já rychle vytáhla test a zalezla jsem do koupelny. Udělala jsem to co jsem musela a pouze jsem čekala na výsledek testu. Někdo zaklepal a já šla otevřít. Doufala jsem že tam nebude Chris nebo rodiče. Naštěstí to byla jen Emily.
,,Tak co?"zeptala se když vešla do koupelny.
,,Nevím,ještě půl minuty"takhle mi ještě nebylo. Srdce mi bušilo tak že jsem myslela že mi snad vyskočí z hrudi. Mobil mi oznámil že minuta už uběhla a já přešla k testu. Otočila jsem ho. Pozitivní.
,,Jsem těhotná" Emily se na mě usmála. Brala vše pozitivně.
,,Nat,já vím že sis asi úplně nepředstavovala že budeš mít dítě ve 22 letech. Ale určitě to zvládneš,máš nás a Chrise. Všechno bude v pořádku"chytla mě za ruku a mně se udělalo o hodně lépe.
,,Děkuju,no a jestli se nepletu. Dnes je to poslední večer co jsi svobodná. Takže by jsme měli něco uspořádat. A neboj bude to něco klidného bez alkoholu"řekla jsem když jsem viděla její výraz.
No nakonec to byl jen filmový večer.

Ráno bylo velice hektické,teda jak pro koho já před půl hodinou vstala.Emily musela hned ráno odjet do hotelu kde se bude svatba konat aby se tam připravila jelikož ženich by měl nevěstu vidět až u oltáře.
,,Zlato? Jdu za tvým bratrem pomoct mu se připravit"oznámil mi Chris když jsem vyšla z koupelny. Když jsem byla ve spodním prádle přešla jsem k zrcadlu,začala jsem si prohlížet svoje břicho. Zatím bylo úplně normální,ale za měsíc už by mohlo být vypouklé. Vždyť ani nevím v kolikátém jsem týdnu nebo měsíci. Jak přijedeme domů musím si zajít k doktorovy. Oblékla jsem si na sebe nějaké velké černé tričko a začala jsem si fénovat vlasy. Když už jsem je měla suché tak jsem si je nakulmovala a předek vlasů jsem si sepnula dozadu. Ve předu jsem si na každé straně vytáhla pramínek vlasů a dozadu kde jsem měla sepnuté vlasy jsem si dala sponu která byla ve tvaru růže,byla stříbrná se třpytkami. Nelíčila jsem se moc přehnaně,jen jsem si dala trochu make-upu,pudr,tenká linka,řasenka,trocha tvářenky a matná světle růžová rtěnka. Oblékla jsem si tmavé modré šaty,byli dlouhé až na zem. Měli tenké ramínka a vrch byl krajkový. Ty šaty jsem měla na maturiťáku,celkem se divím že se do nich vůbec vlezu. Do pokoje přišel Chris v tmavě modrém obleku,jako vždy mu to slušelo. Jó já si prostě umím vybrat.
,,Jsi krásná"řekl Chris a přešel ke mně . Poděkovala jsem mu a políbila jsem ho. Bohužel nás přerušil hlas mojí mamky který oznamoval že už musíme jet.

 Bohužel nás přerušil hlas mojí mamky který oznamoval že už musíme jet

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak jo,svatba byla skvělá. Naštěstí si nikdo nevšiml toho že jsem vůbec nepila. S Chrisem jsem protančila celý večer a taky, jsem chytla kytici!
,,No takže víš jak to je,do roka a do dne"drbnul loktem do Chrise můj bratr.
,,No kdo ví jak to bude"pronesl Chris a podal mi sklenku s vínem. Paní ani nevíte jak bych si ho dala. Emily se na mě podívala vyloženě vraždícím pohledem který říkal že jestli se napiju zabije mě a nebo to ze mě vypumpuje.
,,Ty nepiješ? Většinou na nějaké akci si první co je pod obraz"nezapomněl mi připomenout můj brácha. Emily vypadala že po něm skočí,jo takže on to ví. Jinak by se neptal a byl by rád že se mu tady neožeru.
,,To víš,nechci svému bratrovy udělat ostudu"ušklíbla jsem se na nej a on mi škleb oplatil.
,,Nat,pojď musím ti něco ukázat" popadla mě Emily za ruku a táhla mě někam.
,,Vylej to"ukázala na skleničku. Udělala jsem jak mi řekla a vylila jsem to. Em se spokojeně usmála a po pár minutách jsme se vrátily zpět.

Dneska se můžete těšit na ještě jednu kapitolu🧚🏻‍♀️

Heart Made Up On You//Chris Evans Kde žijí příběhy. Začni objevovat