Geç olsunda güç olmasın. Bu arada nasıl okunduğunu yazmadığımın farkına vardım. Hemen düzeltiyorum.
Marşmelov (Marşmelov): Biz bittik ne yapacağız şimdi ha?!
Sunny (Sani): Sakin ol bir planım var! Şimdi çocuklar yeni öğrenci olduğunuzu onlara inandırmanız lazım. Eğer inandırırsanız başımız belaya girmez!
Marşmelov: Bizimkiler buna hayatta kanmaz!
Sunny: Sen dediğimi yap ve sus. Onlar inanırlar! Peki siz yardım edecek misiniz?
Hayal: Annemin de dediği gibi "Ya yap ya da yapma"
Sunny: İşte ruh bu!
Alice (Alis): Bu ne demek ki şimdi?
Urly (Urli): "Yap ya da yapma bu son şansın" demek istedi.
Alice: Anladım.
Agatha (Agata): Arkadaş olmamıza rağmen hala sizi tam olarak anlamadığımın farkına vardım.
Onlar biraz daha konuşurken iki kız onların yanında belirmiştir. İkisi de korkunç bir şekilde 4 kıza bakıyorlardır ve konuşmaya başlarlar.
Mia (Miya): Siz...
Mary (Mari): yeni öğrenciler misiniz?
Hepsi bir anda yutkundu. Ve biri cesaretini toplayıp cevap vermeye razı oldu.
Agatha: Şey.... Bunu Alice söylesin.
Alice'i arkasından ittirerek önlerine koyar.
Alice: Gerçekten de çok cesurmuşsun.
Mia: Cevabımızı alamadık.
Hayal: Evet-evet öyleyiz lütfen bizi öldürmeyin!
Mary: Öldürmek mi? Hahaha Size sadece şaka yapıyorduk.
Birden bire o korkunç ikili, kahkaha atmaya başladılar ve korkunç atmasfer yerini tatlı bir atmosfere döndürdü.
Mia: O zaman size büyü sınıfınızın yerinizi göstereceğiz, değneklerinizi vereceğiz ve sihirli öğretmenlerini göstererek. Hayatınızın sonuna kadar lazım olacak büyüleri öğrenmenizde yardımcı olacak ablalarınız olacağız. Ama bir sorun var biz yeni öğrenci bekliyor muyduk?
Sunny: İşte benim sahibim. Onu nasıl da tanıyorum. Sana ne demiştim onların hatası gibi gösterebiliriz!
Marşmelov: Aferin sana sivri zeka senin sahibim olduğu çok belli zaten. Her şeyi söyledin!
Sunny: Ups!
Mary: Ne yani yeni öğrenciler değil mi?
Urly: Aslında öyleyiz ama...
Hayal: Bu okulun büyü olmayan kısmında!
Mia: Biz sıçtık!
Mary: Ama ilk sihirli hayvanlar söylemiş.
Mia: Ama onlar bizim sihirli hayvanlarımız!
Marry: Argh! Haklısın!
Mia: Belki de Justin'in suçu gibi gösterebiliriz!
Alice: Al işte yine başlıyoruz!
Agatha: Aynen!
Hayal: Bize de sihir öğretin!
Urly: Söz kimseye söylemeyiz!
Sonra bir erkek sesi duyuldu. Ciddi ve çok korkutucuydu.
Justin (Castin): Zaten söyleyemeyeceksiniz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyü Akademisi
AventuraHayal ve Arkadaşlarının romantik ve komik maceralarına katılmaya ne dersin.