"Hey Sunoo!"
"Efendim Wonie?"
"Şu dün geceki, yine gelmiş evinin önünde oturuyor."
"Öyle mi? Aish, cidden..."
Sunoo pencereden bakıp yine Riki'yi gördüğünde yüzünü asarak ofladı. 2 hafta önce, insan gibi ayrılmışlardı. Ve Riki o günden sonra bambaşka birine dönüşmüş, sürekli Sunoo'nun peşinde dolanan biri olmuştu.
Sunoo dış kapıyı açtı ve karşısındaki Riki'ye bakarak konuşmaya başladı. "Defolup gitmezsen polis çağıracağım."
"O hala evinde mi?"
"Sanane."
"Adı ne?"
"Seni ilgilendirmez."
"Sevgilin mi?"
"Seni ilgilendirmiyor."
"Hala içeride yani?"
"Polis çağırıyorum Riki. Abartmaya başladın, rahatsız ediyorsun."
"O çocuk gidene kadar burada kalacağım."
"Polis çağırıyorum o halde."
"Çağır, karşıdaki evde Jongseong hyung oturuyor. Ona geldiğimi söylerim."
"Ne istiyorsun?"
"Onun gitmesini."
"Gitmeyecek."
"Gidene kadar beklerim."
"Senin beni takip etmen korkutucu bir hal aldığı için benimle kalmasını istedim. Bu yüzden burada kalacak."
"Benim yüzümden mi?"
"Evet."
"Defolup gitmesini söyle, seni takip etmem."
"Riki, sus ve git artık."
"Ona gitmesini söyle o zaman!"
"Seni ilgilendirmiyor! Sanane bundan! Defol git hayatımdan! İstemiyorum seni tamam mı!"
"Bana bağırma."
"Riki, git artık. Yoruldum."
"O gitsin önce."
"İyi ne bok yersen ye."
Sunoo evinin kapısını sertçe kapattı ve içeri girdi. Evdeki tüm perdeleri çekti. Kapıyı defalarca kilitledi. Riki artık cidden rahatsız edici olmaya başlamıştı.
"Polis çağırabilirsin?" dedi Jungwon.
"Biliyorum, ama o öyle biri değildi. Neden yapıyor anlamıyorum."
"Her neyse, ben eve gidiyorum o zaman. Bak cidden korkarsan bana gelebilirsin, ya da ara ben gelirim tamam mı?"
"Tamam, teşekkür ederim çok iyisin."
Vedalaştılar. Jungwon evden çıktı, Riki'nin yanından geçti ve yürüdü. Sunoo kapıyı örttü, kilitledi. Ve müzik açarak resim yapmaya başladı.
_______
11.06.21özür dilerim wonie bebeğim seni biraz öldürücem ama kusura bakma yani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ happier ⌗ sunoo × ni-ki
Fanficnishiriri: Mutlu olmanı istiyorum elbette. Ama benimleyken olduğun gibi. [angst, texting, story] ©jadedstilll ‐ 2021 !!, obsession, homicide, suicide.