1.7

886 123 41
                                    

Defterini almak için bir saat kadar önce yürüdüğü yolun tersine yürüyordu Kangmin şimdi. Kararmıştı hava. Soğuktu da. Ödevi olmasa asla bu yolu geri yürümezdi.

O sırada bir ses duymasıyla durdu. Yardım isteyen bir ses. Arkasında bıraktığı ara sokaktan geliyordu. Oraya doğru döndü ve koştu. Yerde bir telefon vardı. Ne olduğunu anlamaya çalışırken acı hissetti başında. Dengesini kaybetti. Yere düştü, başını vurdu. Gözlerini zor da olsa açık tutuyordu. Konuşmaya çalıştı. Ağzından bir söz çıkamadı. Vücudu kilitlenmiş gibiydi. Başını vurduğu için, vücudundaki hakimiyetini yitirmişti. Başında bekleyen biri vardı. Sadece ayaklarını görüyordu. Sonra üzerine doğru eğildi o beden. Boğazına bir bıçak dayandığını hissetti Kangmin. Korku ile çığlık atmak istedi. Sesi çıkmıyordu. Boğazındaki bıçak derisini deliyordu şimdi. Kangmin acı içinde çığlık attı. Bedeni tepki veriyordu artık. Bıçak biraz daha derine ittirildiğinde. Kangmin'in sesi yine kesildi. Bu sefer yalnızca sesi değildi kesilen, nefesi ve çırpınışı da kesilmişti.

Riki ayağa kalktı. Kaçabileceği en kısa yola girdi, üzerindeki siyah kıyafetlerden kuytu bir köşede kurtuldu. Kim bilebilirdi ki araştırılan üç cinayetin de katilinin 15 yaşındaki bu japon çocuk olduğunu?

_______
15.06.21

✓ happier ⌗ sunoo × ni-kiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin