Gerginlikten ayaklarım titriyordu anasını satayım. Jaebeom sabahtan beri onu beklemezsem beni keseceğini söyleyip durduğu için sınıf kapısında ödevini teslim edip gelmesini bekliyordum. Bana bu kadar değer vermesi iyi hissettiriyordu ama işte şu aptal durum her şeyi alt üst edecek diye ödüm bokuma karışıyordu. Hazır o meşgulken sıvışmayı o kadar çok istiyordum ki..
-"Gidelim hadi."
Yürüyordum ama atabildiğim en yavaş adımları atıyordum. Belki beklemekten bunalır da Jackson sıvışır diye. Ayküsuz piç hayatımdan çıkıp gitmedi ki. Nerden tanıdıysam..
Umarım iq aykü diye okunuyodur da rezil olmamışımdır.
-"Hızlı olsana biraz Mark. Kaçırırsak bu sefer cidden komple bırakıcam bi daha karışmıycam."
Bende onu istiyordum ama işte yarın öbür gün sevgili olursak sa-
Yok öyle bi şey amk ne saçmalıyorum.
Adımlarımı hâlâ yavaş atıyordum ama Jaebeom beni çekiştirdiği için okulu hızla terk ediyorduk. Şansıma sokıyım. Evet.
Okul bahçesinde kimse görünmediği için çok rahat hissettim ama Jaebeom beni sıkıştırmaya başladı.
-"Nerede?"
-"Yok. Sanırım gitmiş."
'Ring'
-"Telefonun Mark."
-"Nolmuş?"
-"Bildirim geldi bakmıycak mısın?"
-"Kardeşimdir belki."
-"Gerizekalı bari başka yalan bul."
-"Biyolojik olarak olmasa da manevi olarak 5 tane kardeşim v-"
Jaebeom telefonumu alıp bildirimin kimden geldiğine baktı.
Jackson yazmıştı.
Aferin ona.
Bi de yerini de yazmıştı.
Arka merdivenlerdeyim yazmıştı.
İyi bok yemişti.
Jaebeom bunu gördükten sonra telefonu elime tutuşturup koşar adım gitti.
Benim de peşinden koşmam lazımdı ama o kadar gergindim ki utanmasam oraya sıçacaktım.
Neyse ki bizimkiler yoktu, bi de onlarla uğraşmak zorunda kalamazdım şu an.
-"Şu kapşonlu olan mı?"
Hazır yüzü görünmüyoken keşke okul yıkılıp tam aramıza düşseydi de gitmek zorunda kalsaydık.
-"Galiba."
Tamam.
Geri dönüş yoktu sıçtık artık kesin.
Jaebeom çantasını yanıma bırakıp tişörtünün kollarını kıvırdı.
Amk.
AMK HANİ KONUŞUCAKLARDI?!
Hemen bende yanlarına koşmaya başladım ki her şey o saniyede oldu.
Jaebeom'un gölgesini fark eden Jackson tam arkasını dönerken Jaebeom güzel bir yumruğu Jackson'a indirmişti ve Jackson sarsılıp burnunu tutmuştu. Tam dönecekken ikinci yumruğu da aynı yere yiyince Jackson elini burnundan çekip sinirle Jaebeom'un yakasına yapıştı.
Tam o sırada Jackson yakasına yapıştığı kişinin kardeşi olduğunu,
Jaebeom da benim kalbimi kıran piçin abisi olduğunu fark etti.
Ama ikisinin de benim kadar şok olduğunu sanmıyorum.
Çünkü onlar tam göz göze geldiğinde bahçedeki büyük ağaçtan bir kahkaha yükseldi.
Evet ağacın tepesinden.
Evet koca karı kahkahası gibi.
Gülen öyle bi gülmüştü ki ben bile o an altıma sıçma fikrinden vazgeçip gülecektim.
Üç saniyelik kahkahanın ardından bi şeyin çıtırdadığını duydum.
Ardından büyük bir cüssenin hızla kırık bir dalla beraber yere yapışma anını gördüm.
Her şey o anda oluyordu.
O on saniye içinde.
Kafamı ağacın altına çevirdiğimde ikinci bi şoka uğradım.
Jinyoung hyung yere amele sümüğü gibi yapışmıştı.
Yanında da daha bir ay önce aldığı telefonu ağacın etrafına parçalar halinde yayılmıştı.
Jackson Jaebeom'un yakasını bırakıp elini burnuna götürdü.
Burnu kan içindeydi.
Kıvranarak kendini yere attı.
Onun yanına gitmek için bi adım atacaktım ki Jinyoung hyung'un acı çığlığı bahçede yankılandı.
-"AAAAAAAAAĞĞĞĞĞĞĞĞĞ. AAAAAAAAAAAAAAAAAĞAĞĞĞĞĞ"
Jaebeom koşarak Jinyoung hyung'un yanına gitti. Onu ayağa kaldırmayı denedi ama,
Jinyoung hyung sanırım ayağını kırmıştı.
Yine de bunun için bağrınmıyordu.
-"VİDEOM GİTTİ. VİDEOYU YEDEKLEYEMEDEN TELEFONUM GİTTİ. AAAAAAAAAAAAAĞĞĞĞĞĞ. ONU ÇEKMEK İÇİN ORAYA KADAR ÇIKMIŞTIM. AAAAAAAAAAĞĞĞĞĞĞ GİTTİ İŞTE."
Okuldan çıkan son öğretmenin yanına koşup durumu yalan yanlış anlattım.
Öğretmen üçümüzü arabasına bindirdi ve en yakın hastaneye götürdü.
Sonra gözümü evde açtım.
Hasar tespitini öğrenmek için gruba girdim...
_______________________________________
Heyyy selammmm, aga inş güzel yazmışımdır yazarken çok güldüm Jinyoung affet bacım MSLZÖWŞSÖAİAÇAİSÖWŞSÇWİS
Bu olayı textle anlatamazdım Mark'ın ağzından anlattım hawli ben işte 😎
KEPDÖWŞQÇİWSÖWPWLŞWWLSŞSÖ
Kafayı yemek
Neyse sevmek sizi öpmek sarılmak ısırmak <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'm good boy | got7 texting + markson, jjp, yugbam
أدب الهواةTW: küfür markiemarkt: Beni tuvalette sıkıştıran amına kodumun beyinsizi sen misin?!