Bölüm 15

872 70 95
                                    

Fred: Anna? Bir şey mi oldu?

Anna: Derek'in yerini biliyorum.

Fred: Ne?

Anna: Bir şartım var.

Fred: Neymiş o şart?

Anna: Yanında bir çocuk var, Stiles. Ölmesini istiyorum.

Fred için oldukça makul bir anlaşmaydı. Nasılsa Stiles'ı, Anna demese de öldürecekti. Ancak bunu söylerse anlaşma fes olurdu. Anna'ya bundan bahsetmemek daha mantıklıydı.

Fred: Pekala, kabul.

***

İkili,. bir saat kadar vaktini bahçedeki çardakta geçirdi. Hafif esen rüzgar güzel hissettiriyordu. Hele ki Stiles'ın bitmek bilmeyen sohbeti...

Hava kararıyordu. Birlikte içeri geçtiler. Ettikleri sohbet, Derek'i biraz daha rahatlatmıştı. Ancak yine de annesiyle konuşmalıydı. Ancak kendisini bu konuşmadan sürekli kaçırmaya çalışıyordu.

Yemekten sonra Stiles, Derek'i odasına çıkardı. Derek yine gitmesini istemiyordu. Yanındayken mutlu hissediyordu. Belki de ona karşı bir şeyler hissediyordu.

Stiles da yanına oturdu. Her zamanki gibi ya konuşuyor ya da Derek'in saçlarıyla, sakallarıyla veya yanaklarıyla oynuyordu. Ona kötü konuları düşünmeye fırsat bile vermemeye çalışıyordu.

Derek, bir süre sonra yine uyuyakaldı. Stiles, yaşadığını bilse de yine de kalp atışlarına bakmak için kafasını, göğsüne dayayıp dinlemeye başladı. On saniye kadar ritmi dinledikten sonra kafasını hafifçe kaldırdı. Derek, yastıktaki kafasını biraz kaldırmış, yeşil gözleriyle Stiles'a bakıyordu. Derek, kafasını biraz daha kaldırdı ve Stiles'ı öptü.

Bunu neden yapmıştı bilmiyordu ama kendine hakim olamamıştı. Onun o kehribar gözlerine her baktığında belki de bunu yapmak istemişti. İlk kez bu cesareti kendinde bulmuştu. Dudakları buluştuğunda bunun, şu hayatta yaptığı tek doğru şey olduğunu anlamıştı.

Stiles ise hala şoktan çıkamıyordu. Bir anda nefesi kesilmişti ve utancından gözlerini bile açamıyordu. Muhtemelen kıpkırmızı olmuştu bile. Çok gerilmişti ve sanki oda bir anda kırk derece falan olmuştu. Ancak çekilmek istemiyordu.

⚠️Smut Alert⚠️

Derek, vücudunu yaklaştırdı ve Stiles'ın tişörtünün ucunu tutup kaldırdı. Çıkarmak için dudaklarını birkaç saniyeliğine ayırdı. Stiles artık tamamen teslim olmuştu. Derek ne yaparsa yapsın izin veriyordu. Tişörtü tamamen çıkardığında sanki acelesi varmış gibi tekrar öptü. Derek kendini bastırdıkça Stiles'ın içindeki o tuhaf his daha da artıyordu. Kalp atışları hızlanıyordu. Daha önce hiç bu kadar iyi hissetmemişti, tuhaftı ama güzeldi.

Stiles'ın geri çekilmediğini anlayınca daha da ileri gitmek istedi. Tişörtü bir kenara atıp dudaklarını hala ayırmamaya çalışarak Stiles'ı yatağa yatırdı ve üstüne geçti. Kısa bir süre sonra dudaklarını, onunkilerden ayırıp boynuna geçti. Derek boynunu öptükçe Stiles daha da nefes nefese kalıyordu. Derek'in her öpücüğünde Stiles, bedenini yavaşça kaldırıyordu. Elleriyle Derek'in saçlarını sıkıca tutuyor, bazen de çekiyordu ve Derek bundan hoşlanmıştı. Tekrar dudaklarına geçtiğinde Stiles, nefesi kesildiğinden boğulacağını falan düşünüyordu ama boğulsa bile kendini asla geri çekmeyecekti.

Derek kendini yine birkaç saniyeliğine ayırdığında Stiles nefes nefese konuşmaya başladı.

Stiles: İyileşmişsin sanırım ha?

Derek gülümsedi.

Stiles üste geçtiğinde Derek'in kucağına oturdu. Artık karnının acıyıp acımadığını umursamıyordu, Derek de öyle. Tişörtünü çıkarmaya çalışırken üstüne düşecek gibi oldu ve Derek onu belinden tuttu. Derek, Stiles kucağında oturduğundan sanki daha da azıyordu. Derek de üstündekinden kurtulduğunda Stiles'ı tuttuğu belinden kendine çekti ve tekrar dudakları buluştu. Stiles ellerini Derek'in sakallarında gezdirdi. Derek'in elleriyse hala Stiles'ın belindeydi. Stiles ardından göğsüne, sonra da yavaşça karnına inip öpmeye devam etti. Stiles devam ettikçe Derek daha da fazlasını istiyordu. Stiles, Derek'in pantolonunu çıkardı. Bunu ilk kez yapıyordu ama sanki yapan o değildi, vücudunu bir başkası kontrol ediyordu.

Derek'in kasıklarına eğilip yalamaya başladı. Derek, ellerini yatağa koyup kafasını geri eğmiş, aldığı zevkin inlemelere dökülmesini engellemeye çalışıyordu.

Derek tekrar Stiles'ı yatırıp üste geçtiğinde hızla Stiles'ın pantolonunun düğmesini ve fermuarını çözdü. Ardından elini içeri götürdü. Stiles bu hisle sessizce inlemeye başladı. Elinin soğukluğunu hissetti. Bacaklarını kıstırmak istese de karşı koyamayacağı kadar zevk vericiydi. Ardından pantolonunu tamamen çıkardı.


Stiles'ın bacaklarını açtı. Kendi aletini tutup yavaşça içine itti. Ardından elleriyle Stiles'ın bileklerini tuttu. Stiles zaten karşı koymayacaktı ama artık istese de yapamazdı.

Derek kendini ittikçe Stiles daha da sesli inlemeye başladı. Derek ise bu sesleri duydukça devam etme isteği artıyordu. Onun canını yakmak istemiyordu ama durmak da istemiyordu. Stiles istemsizce ellerini kurtarmaya çalıştı ama Derek bunu başaramayacağı kadar güçlüydü. Derek Stiles'ın kurtulmaya çalıştığını hissedince duraksadı.

Derek: Durmamı ister misin?

Stiles kafasını olumsuz anlamda salladı. Hayır, kesinlikle durmasını istemiyordu. Bir yandan dudağını ısırıyordu. Acıyordu ama zevk alıyordu. Derek kendini yavaşça ittirmeye devam etti. Bir süre sonra Derek hızlandıkça Stiles'ın inlemeleri yükseliyordu. Sanki bütün kontrol Derek'teydi.

Stiles için Derek'in bu konuda tecrübeli olduğunu düşünmek tuhaf hissettirmişti. Stiles ise yanlış bir şey yapmaktan bile korkuyordu.

Derek kendini itmeye devam ederken Stiles Derek'in ellerinden kurtulup kollarını boynuna sardı ve zevkle inlemeye devam etti. Onun kontrolünde olmaktan hoşlanmıştı. Ancak artık yorgun hissediyordu. Daha fazlasını istiyordu ama yorgundu.

Sonunda Derek, bırakması gerektiğini düşündü. Stiles'ı bırakıp yanına yattı. Hiç bu kadar iyi hissetmemişti. Stiles ise hala nefesini düzenleyememişti. Daha demin cehennem kadar sıcak hissediyorken şimdi üşüyordu. Derek, Stiles'ın üstünü örttü ve kolunu yine ona uzatıp kafasını göğsüne koymasını sağladı. Stiles'ın nefesi ve kalp atışları yavaş yavaş düzeliyordu. Elini de Derek'in göğsüne koydu ve sadece düşündü. Bu gerçekten yaşanmış mıydı??

Henüz birkaç dakika olmamıştı ki Stiles uyuyakaldı. Derek, kollarında uyuyan masum bedene baktı. Başlarda bu masum kişiyi öldürmek istediğini düşününce...hayır bunu düşünemiyordu bile. Belki de bunun için ömrü boyunca kendini suçlayacaktı.

(Aynı bölümü kopyala yapıştır👍🏻)
İlk kez smut yazıyorum çok utandım aq. Kötü olduysa kusura bakmayınn. Fikirlerinizi falan belirtin.

The Killer |SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin