Bölüm 6

894 77 102
                                    

Ertesi gün ikisi de bahçede arabalarını park ederken karşılaştı. Stiles, Derek'in yanına geldi.

Stiles: Okula ilk giren kazanır.

Henüz cümlesini bitiremeden koşmaya başladı. Derek de bunu neden yaptığını bilmiyordu ama o da koşuyordu. Kısa bir farkla Stiles kazandı. Aslında Derek, kazanmasına izin vermişti. O kazandığındaki yüz ifadesini seviyordu. "Hayır hayır, onu öldürmem gerek, mutlu etmem değil." diye düşünüp kafasındaki diğer düşünceleri attı.

Her zamanki sıralarına oturdular. Derek, Stiles'ın eline baktı.

Derek: Daha iyi misin?

Stiles elindeki, varlığını bile unuttuğu yara bandına baktı. Ardından Derek'e dönüp başını "evet" anlamında masumca salladı.

Stiles, ders boyu kağıtları buruşturup Derek'e atıyordu ya da çizgi roman okuyordu. Bugün çıkışta projelerini bitireceklerdi.

Sonunda çıkış saati gelmişti. Birlikte yine Derek'in arabasına gittiler. Stiles, camı açıp kapatıyor ve radyoyla oynuyordu. Derek ise bir yandan yola, bir yandan telefona bakmakla meşguldü. Anna'nın mesajına cevap veriyordu.

Anna: Kaç gündür konuşmuyoruz. Kafana bir kurşun yemedin değil mi? Biliyorsun onu tedavi edemem.

Derek: Hayır iyiyim.

Anna: Kaç gündür neredesin?

Derek: Bir görevdeyim, merak etme kısa zamanda dönerim.

Anna: Lütfen hızlı ol. Seni çok özledim.

Derek: Ben de se...

Derek'in sessizliği sıkıcı gelmişti. Morali mi bozuk anlayamıyordu ama o genelde birine "moralin mi bozuk?" diye sormak yerine onu mutlu etmeyi severdi. Henüz Derek mesajını tamamlayamadan telefonu çekip aldı.

Stiles: Üçe kadar sayacağım gülümsemezsen telefon gider.

Telefonu, açık olan cama doğru tuttu.

Derek: Hayır hayır hayır.

Telefon umrunda değildi ama Anna'nın mesajına cevap verememişti. Stiles mesajda ne yazdığını veya mesajın kime olduğunu bile görmemişti. Tek istediği ufak bir gülümsemeydi.

Stiles: Bir...

Derek, telefonu geri almak için değil, gerçekten onun bu hali onu gülümsettiği için gülmüştü.

Stiles: Bir kez daha.

Derek sesli bir gülmeyle:

Derek: Pekala gülüyorum, oldu mu?

Stiles: Oldu.

Telefonu tekrar Derek'e verdi. Derek, mesaja cevap vermek yerine telefonu cebine koydu.

Sonunda eve varmışlardı. Arabadan inip eve girdiler. Stiles, odayı bildiğinden hızlıca yukarı çıktı. Maket hala bıraktığı yerdeydi. Malzeme poşedini de alıp yere oturdu. Derek de ceketini asıp Stiles'ın yanına gitti ve oturdu.

Stiles yine neler yapacaklarını anlatmaya başladı. Yarısından az kalmıştı ve birkaç saatin sonunda araba bitmişti. Stiles, çantasından siyah bir sprey boya çıkardı.

Derek: Boya neden?

Stiles: Senin arabana benzemesi için. Siyahı çok seviyorsun.

Derek gülümsedi. Birlikte arabayı boyadılar. Bittiğinde kuruması için balkona koydular.

The Killer |SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin