Merhaba ben Serina yıllardır kanımda, kraliyet kanı geziyor.ama şuan böyle konuşduğum için,prensesler gibi yaşadığımı sana bilirsiniz ama öyle değil işte hayat gelin size başımdan geçen olayı anlatıyım babam yani eski kral Lu cifer
ve annem Mina ölmeden önce beni tahta geçirmek isdiyorlardi çünkü akıllı ve zeki biri olduğum için tahtı yönetebilecegimi düşünüyorlardı kardeşim prens 🤴 Jimnu yani yeni kral buna engel oldu aslında kardeşim çok iyi ve saf biri oldugu için onun aklına kötü şeyler sokdular ve babamla anneme karşı çıktı ve babamla annem buna izin vermedi ve kraliyet deki çalışanlar kardeşimi destekledi ve babamı tehdit ettiler ve babamda daha fazla karşı çıkamadı ve tahtın varisini kardeşim olarak ilan eddi ve babam o anda kalp krizi geçirdi o odada sadece ben ve annem bagriyorduk Baba baba...
Kralım lütfen tahtı böyle bırakmayın... diye ve arkama baktığımda kardeşim tahda geçeceği için gülüyor ve diyerleride doktor bile cagirmiyordu ...neyse onlardan fazla bahsetmek istemiyorum ben koşarak babama doktor çağırmak için koşarak dışarıya çıktım ve koşarken bir korsana carpdim :
Önüne baksana ve senin burda ne işin var dedim...
Bir kaç bakismadan sonra benim aklıma babam geldi ve tam kosacakken ağzını açip benimle konuşmak isdedigini farkettim ve ona şöyle dedim: Odama git gelicem... Dedikden sonra babam için doktorun yanına gittim ve doktor babama bakdimdan sonra odadan çıktı ve şöyle dedi: Başınız sağolsun kralimiz öldü..
Doktorun böyle demesinden sonra dönüp kaldım odada bağırma sesleri ağlama sesleri vardı ama ben ise aglayarak dokdirun dediği kelimeyi buturlu çıkaramadım : babanız öldü babanız öldü.....