Gergin bir şekilde kaleminle uğraşıyordun. Sınav haftan cehennem gibi geçerken muhtemelen kalmış olacağın dersler için hazırlanıyordun ama ne kadar etkili onu pek anlayamadın. Defalarca kez çözemediğin soruya bakarken yanından gelen kahkaha sesi ile gözlerini devirdin.
"Hem oyun bağımlısı olup hem derslerde iyisin. Bunu nasıl başarıyorsun."
Geriye yaslanıp söylendin.
Bazı şeyleri çoktan atlatmış ve daha yakın olmuştunuz, en azından
Ben eskisi kadar utangaç değildi.Sana doğru yaklaştı ve seninde ona yaklaşman için işaret etti. Kaşlarını çattın ve masaya eğildin.
"Derslerde uyumak yerine not alıp dinliyorum."
Alnına hafiften vurarak kalktı, yalandan bir sinirle söylendin.
"Ne yani derslerin sıkıcı olması benim suçum mu?"
Odanın kapısı açıldı ve annen içeriye girdi.
"Tatlım size bir şeyler yaptım, biraz ara vermelisiniz."
Annen masaya atıştırmalıkları bırakırken Ben teşekkür etmişti.
Odada tekrar ikiniz kalınca Ben sana baktı."Dersler aslında o kadar önemli değil."
Kurabiyeni yerken onu dinledin.
"Ben sadece bir şeylerle uğraşırken alışkanlık oldu. Eskiden sadece evde dururdum ve o zamanlar oyunlarımda yoktu. Yapabilecek tek şeyim ders çalışmak. Sosyal medya hesabımı bile senin için açtım. Açıkcası oradaki insanlar bizim sınıftakilerden daha kötü."
Yüzünü buruşturdun,
"O çoçuk?"
Ben sadece sana bakarken bir şey demedi.
"Hâlâ devam ediyor mu?"
"Hayır."
Cevap çok hızlı gelmişti. Kurabiyelerden bir tane alan Ben gülümsedi. Onu izlerken sana tekrar baktı.
"Kesinlikle doğru söylüyorum, benimle uğraşmıyor. Hayalet olmak bunu gerektirir."
Ben gururla gülümserken kırılmış gibi hissettin. Yavaş yavaş sana açıldığında hep daha kötüsü çıkıyordu. Farklı biri olduğu için zorbalık görmüş bir çocuk. Kalemini eline alıp soruya döndün ama kısa sürede pes etmiştin. Ben'in telefonuna gelen mesajla merakla ona baktın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝𝐁𝐄𝐍𝐷𝑅𝑂𝑊𝑁𝐸𝐷 𝘧𝘰𝘳.𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳❞
Fanfiction⇢ ‧₊˚✧ 𝓣𝑰𝑻𝑳𝑬 ↷ Ben drowned × reader ⇢ ‧₊˚✧ 𝓝𝑶𝑻𝑬 ↷ Ben sessiz bir çocuktur ve bu yüzden zorbalık görmektedir. Hayatı boyunca uzun süreli bir arkadaşlığa sahip olmamıştır, y/n ile tanışana kadar. İnsanlar sürekli onun garip alışkanlıklarından...