**14**

91 13 2
                                    

Sen...Yüzümdeki gülüşlerin,ellerimdeki terlemenin,yüreğimdeki deli atışın sebebi.

Her gece uykum,her sabah güneşim.Yıldızım ay'ım,akan kanım.Bitmeyen masalım.Bahçedeki çiçeğim,çiçekteki rengim.Gökyüzüm,denizim,mavim sen...

Sebebim,niyetim,geleceğim,geçmişim,bilinmezliğim,belirsizliğim,kararlılığım,kararsızlığım sen.

Bitmez yolculuğum,sonsuzluğum.Sen gözüm,elim,yüreğim.Bebeğim sen.

Hani gidecek olsan,keserim seni.

Üzülecek olsan,içim erir,kalırım öyle.SENİ ÜZEN BİŞEY BENİ BİN ÜZER İNAN.

Kırıyorsam seni,bu benim dengesizliğimdendir,şaşırmışlığımdandır.Kendimle kavgalıyım ben.

Bir yanım sana tutkun,bir yanım çok bencil.

Ne zaman seninle konusmadık o zaman yara açılıyor benim kalbimde.

Seni bilirim ben,bir tek seni.Seni söylerim,seni duyarım her yerde ve her zaman.Sensiz olmaya gücüm yok artık,sensizliğe katlanmak benim harcım değil.Seni her şeyinle,ay parçası yüzünle,duruşunla,gülüşünle,bakışınla,konuşmanla,çocukluğunla,olgunluğunla,kızgınlığınla,şaşkınlığın la,güçlülüğünle,zayıflığınla kabul etmişim bi kere.

NE DEĞİŞ,NE DE DEĞİŞTİR BENİ.Biz böyle sevdik birbirimizi.Seni sen yapan ne varsa kabulümdür hepsi.

Seni özlemek diye bir şey de var bu hayatta ve bu bazen öylesine dayanılmaz oluyor ki...

YOKLUĞUNU YAŞAMAYI BECEREMİYORUM,ÜZGÜNÜM.İçimdeki o 'fazla sevgin'yokluğunda çekiliyor bir köşeye ve ben güçsüzlüğümle başbaşa kalıyorum.

Katlanamıyorum anla ,sensizliği 'yok'sayıyorum.Sensizlik diye bir şey yok,öyleyse sensiz kalmak da yok.

(Cibim'e seni seviyorum):*

SON GÜL'DE SOLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin