-1-

43 4 1
                                    

Meslek lisesi olmamıza rağmen bu kadar uçuk bir mekanda yapmamızı çok anlamsız buluyorum.

Neden? Neden kendi takıldığımız mekanlarda değil de Nişantaşı gibi bir yerde parti yapmayı uygun görmüşlerdi ki!Sokakta sadece benim topuklu ayakkabımın sesi varken önümde duran lüks arabanın camı açıldı ve içindeki takım elbiseli çocuk bana ufak bir sırıtış atarken konuşmaya başladı.
"Bizim okuldansın galiba. Şanslısın bu gün boşta bir erkek var. Hatta gördüğün gibi çok karizmatik ve yakışıklı" diyerek konuşmasını bitirdiğinde.

"Yok teşekkürler" diyerek tekrar yürümeye devam ettim. Bu kadar çabuk pes edeceğini beklemiyordum ama çekip gitmişti.

Biraz daha ısrar edebilirdi değil mi?
Burası ne kadar cool bir semt olsa da sapığı her yerde sapık krosu her yerde kro!
İlerden gelen müzikle irkildim. Rio-Party Shaker çalıyordu. Kendimi sokak ortasında oynamamak için zor tutuyordum. Cidden olmuyordu. Şarkıyı mırıldanmaya başlamıştım bile.

"So welcome everybody. Let's party to night! " diyerek yavaş yavaş yürürken elinden kayan cüzdanımı on metre yürüdükten sonra fark ettim.

Tekrar sokağın ortasında yürüdüm. Şu an cidden "At gibi kız " tabirinin karşısına konulacak bir poz verseydim tam yeri olurdu. O platformluları giymemeliydim!

Sokağın köşesinden dönerken arkamdan omzuma dokunan el ile irkildim. Straples bir elbise seçmenin güzelliklerini mi yaşıyorum şu an!

Arkamı döndüğümde mavi hatta parıl- dayan gözleriyle bana bakan Emel 'i gördüm.

"Kızım bu saatte niye tek geliyorsun. Söyleseydin Güner' le seni alırdık." Diyerek bana sap olduğumu tekrar hatırlatan Emel'e minnettar gözlerle baktım.

" Beni de düşünürmüş! " Diyerek yakındım ve elime zar zor eğilerek aldığım cüzdanımı iyice kavradım.

"Bende seni bekledim biraz mekanda aa gelmedin diye kapının önünde dikilmekten vazgeçip yürüdüm " derken mekanı yavaş yavaş görebilmiştik.

Emel benim cevap vermeme hak tanımadan tekrar motora bağladı.

"Sana süper bi haberim daha var! " Diyerek bana mutlu gözlerle bakan Emel' in hevesi kırılmasın diye bende o meraklı halimi takındım.

Neymiş o haber? ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Baştan alalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin