Seçimler ve sonuçlar.

14 6 0
                                    

Hayatı boyunca Kendi verdiği seçimlerin sonuçlarını yaşar insanlar, iyiside olur kötüsüde ve en kötüsü ise bunu kabullenebilmektir.
Her karar ardından gelen pişmanlığı yada mutluluğu getirir.
Mutluluğu insanlar hemen kabullenir ama aksini kabullenmekte zorlanır insanlar.
Ve kimisi pişmanlığı daha fazla yaşar her aklına geldiğinde kabullenmek istemez ve içinde hep o anlara dair derin duygular ve acılar yaşar her ne kadar mutlu olursa olsun bu değişmez, ve hiç kimsede değiştiremez, insanların yarısı bunları atlatırken bir çoğu atlatamaz bu yüzden dolayı.
İnsanlar Kendi kaderini kendi değiştirir dedikleride bu olmalı çünkü; kendi kararlarını verdikten sonra sonucu her ne olursa olsun kendisi yaşar, acısınıda , mutluluğunuda, pişmanlığınıda yalnızca kendisi yaşar.
Ve kendi dünyasında hepsinide bir tek yine kendisi yaşar, bu yüzden dolayı verilen kararlar hep çok önemlidir ve öylede olmalıdır.
Mutluluk her an ve her yerde hemen kabullenir ve yaşanılır bunu kabul eden beyinde hemen uygulamaya geçer çünkü; ortada kabullenilmiş bir durum vardır kalp bunu benimser ve beyin kabul eder ruh ise yaşar.
Ama verilen kararların doğrultusu pişmanlık ve ardından gelen acı ve vicdan azabıysa kalp kabullenmek istemez, beyin bunu tekrarlayıp durur ve ruh ise bunlar arasında yorgun düşer, zaman zaman hayata ve insanlara olan inancını kaybeder.
Seçimler ve sonuçların bir insanı getirebileceği yerlerden biridir bunlarda.

Acının dilsiz haliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin