❤SAÇ TAVSİYELERİ❤

2.9K 59 17
                                    

Arkadaşlar bugün size okul saç tavsiyeleri vermek istiyorum

♢Eğer saçlarınız düz ise çok şanslısınız demektir. Saçınızı açık bırakıp arkadanda kurdeleli bi tokayla tutturabilirsiniz tam okulluk bi saç. Eğer düz ama uzun değilse bol bi şekilde yandan örebilirsiniz ucuna da büyük kurdeleli lastik tokayla bağlarsanız harika duracaktır.

♢Eğer saçlarınız kıvırcıksa ( benimki gibi) şanslı falan değilsiniz ama eğer uzun ve kıvırcıksa şanslısınız çünkü açık bırakıp kafanızada kurdeleli bi taç takabilirsiniz ama saçlarınız kabarıksa ve açamıyorsanız yandan sıkı bi şekilde örebilir (zaten kabarık bide bol bağlarsan hoş durmaz ama sıkı bağlayınca zaten düz saçlardaki bol örgü gibi duracaktır) kafanızada puantiye desenli kurdelesi olan bi taç takabilirsiniz tatlı duracaktır. Ama eğer saçınızın uzunluğu orta dereceyse ,kabarik ve karışıyosa okulda açık bırakamıyor ve ördüğünüzde güzel durmuyorsa en güzel çözüm sıkı bir topuz yapıp topuzun altına kurdelesi büyük çıtçıtlı toka( gerçekten büyük olacak ama multiemdiada fotosu var) takarsanız düzenli ve havalı görünür.

♢Saçlarınız dalgalıysa çok güzel ve çeşitli saç stilleri yapabilirsiniz. Örneğin saçızı sıkıca yandan güzel bi tokayla bağlarsanız hoş duracaktır. Ama bu kadar değil tabiki saçızı salabilirsiniz ama dağınık ve karışık durmaması için bu saçı yapmadan bi önceki gece saçınızı yıkayın ve saç kremide kullanın ki saçınız yumuşak ve temiz görünsün. Ayrıca saçınızı tarayın ki karışmış bi görüntüsü olmasın. Eğer saçlarınız kısa ve dalgalıysa önden iki tutam saç bırakın sonrada onları arkadan kurdeleli çıtçıtlı bi tokayla tutturun (tel tokada olur)

Inşallah işinize yarar mutlaka okulda deneyin yorumda isteklerinizi belirtin yada bi derdiniz varsa ne yapmanız gerektiğini bilmiyorsanız ve acil tavsiyeye ihtiyacınız varsa mesaj atabilirsiniz psikoloji eğitimim var yardımcı olabilirim sizi seviyorum hoşçakalın ❤❤❤

KIZLAR İÇİN OKUL TÜYOLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin