Arkadaşlar çok üzgünüm yeni bir kitap yazıyordum. Onun çalışmalarını yaparken burayı baya aksattım ama inşallah devam edeceğim. Öncelikle teoga girecek olanlar için bir bölüm yazmak istedim. Keyifli okumalar..
Öncelikle çok ama çok çalışmanız gerektiğini hatırlatmam gerekiyor. Ve başlıyoruz...
İlk olarak kendimize bir hedef belirliyoruz. Yani hangi liseye gitmek istediğimizi seçip onun puanına bakıyoruz. Benim gitmek istediğim lise 464 puan ve ona göre çalışıyorum. Ama öyle gitmek istediğiniz yer 500 tam puan olmasın ki sonradan kazanamazsanız hayal kırıklığına uğramayın. Kendi seviyenize göre hedefler belirleyin.
İkinci olarak... İnanıyoruz... inanç her şeyden önemli eğer o liseye gidebileceğinize inanmazsanız gidemezsiniz.
Eğer imkânınız varsa bir etüte falan yazılabilirsiniz. Çünkü malum maalesef dershaneler kapandı. Eğer imkânınız yoksa gerçekten sizin için çok zor olacaktır ddemektir. Bu yıl derste hiç bir arkadaşınızla konuşmayın sadece öğretmene odakladın. Anlamadığımız bir şey olursa mutlaka sorun. Çünkü anlamadığımız bir yer bile size bir çok soruyu kaybettirebilir.
Bu yıl sosyal medya hesaplarınızı dondurun. Whatsappa Facebooka hiçbiryere girmeyin. Hatta televizyon bile günde en fazla 45 dk izleyin. Onun dışında test çözün alamadığınız bir konu olursa mutlaka sorun. Şimdi bu söylediklerimden sonra siz "Çok abartıyor" falan diyebilirsiniz ama öyle değil. Bu yıl sevgili de edinmeyin. Bütün yıl sadece sınava odaklanin.
Sınavlar bitip yaz tatili gelince bütün yıl çalışmanın karşılığını alacaksınız.
Eveeet, umarım biraz yardımcı olabilirim. Tabii ki size ders çalışma planı hazırlayamam onu kendinize göre hazırlayın. Hepiniz teogda nereye istiyorsanız kazanın inşallah amin :) Sizi sevdiğimi unutmayın vee bu arada bir sonraki bölüm 9.sınıf tavsiyesi yazacağım. Çok öpüldünüz :* <3