>Heart Attack<

4.4K 201 19
                                    

Z pohledu Justina

Ráno jsem se probudil na otravný budík.Musím jít nahrávat.Vypl jsem budík a zašel do koupelny.Vysprchoval jsem se a oblíkl si černý Calvin Klein boxerky, tmavo modrý džíny který jsem dal pod zadek a černý tílko.Vlasy jsem si nageloval nahoru a dal na ně snapback.Navonil jsem se vůní The key a dal si na krk řetěz.Vzal jsem si telefon a rozhodl se že pojedu na skateboardu a tak jsem si vzal svůj černý skate GRIZZLY a vyjel do nahrávacího studia.Cestou mi volala Scoot.

,Justine,jedeš?'
,,Jo Scootere už jedu,za chvíli jsem tam čau" položil jsem mu to a rozjel se.

,,Čau Jayi" pozdravili mě kluci.

,,Čau bro" dal jsem si s Ryanem náš pozdrav a mávl na kluky.Skate jsem položil do koutu místnosti a šel ke Scooterovi.

,,Justine,tohle je Madison" usmál se na mě.

,,Ahoj,jsem Justin" tak neasi ty debile.

,,Madison" usmála se na mě hnědovlassá dívka,mohlo jí být tak 16/17.

,,Jussi budeš jí dělat manažera" usmál se a nechal nás tu.

,,Tak.Madison.Ráda zpíváš?" usmál jsem se na ní.Přikývla.

,,Nechceš mi tam zazpívat?" kývl jsem dovnitř studia.

,,Tak jo" zasmála se a vešla dovnitř.

Nasadila si sluchátka a já pustil melodii Stay with me a ona začala zpívat.(médiaaa:3)

Zpívala vážně úžasně.

Dozpívala poslední sloku ,sundala si sluchátka a šla ke mě.

,,tak?"

,,Zpíváš nádherně Madison!" vyjekl jsem jako holka.

————————————————

Ve 3 jsem se rozloučil s klukama a jel domů.Točili jsme videoklip k Madison písničce Melodies.

Doma jsem se osprchoval,vzal si na sebe černý džíny,fialový tílko,černý snapback,fialový supry a přes oči si dal brýle.Calvin Klein voňavku jsem na sebe nastříkal a koukl se na čas.

Bylo 3:50 a já si vzal své černé lamborginy a vyjel pro Kim.

Mimochodem.Včera mi bylo 20.(vím že ne ale nechme to tak ok?) Hned jak jsem přišel domů mi všichni popřáli a pařili jsme do rána.Se divím že jsem neměl kocovinu.Zaparkoval jsem u Kim před domem a zazvonil na zvonek.Ve dveřích se objevil její krádný úsměv.Měla na sobě černý tílko s tmavo modrýma džínáma,vlasy v culíku a v ruce nesla kabelku a nějaký dárek.

Objala mě a já jí objetí vrátil.

,,Všechno nejlepší" dala mi pusu na líčko a dala mi dárek.Usmál jsem se ,,Děkuju Kim"

Rozbalil jsem si to ,,Oh my god! Díky moc" jednou rukou jsem jí objal a dal jí pusu na tvář.Měl jsem fakt radost jelikož od kluků jsem dostal kondomy atd..No prostě kluci že?

Nasedli jsme do auta a já jí vzal do kina na nějký horor Ghoul.(prý je nějakej novej s tímhle názvem:33)

Koupili jsme si dohromady popcorn a colu.Při filmu měla buť zavřený oči,koukala na zem anebo mě chytala za ruku.Já jsem to zaujatě sledoval.

,,Bože! Na to už nikdy nejdu" zasmála se.

,,A se mnou?" ohrnul jsem spodní ret.

,,Ani s tebou pane Bieber!" bouhla mě do ramene.

Bylo asi 6 a já se zeptal na otázku u který jsem se bál jak zareaguje.

,,Jdeme do clubu? Oslavit narozky?" zazubil jsem se.Protočila oči ale nakonec s úsměvem přikývla.Wow tohle jsem u ní nečekal.

Zastavil jsem před nově otevřeným clubem ve městě a s Kim jsme vešli.Vonělo to tam.Nesmrdělo to po cigaretách a alkoholu ale normálně.Tak když je tenhle club na druhý straně města a je otevřenej asi den tak se nebudu divit.Jakmile jsme ale byli víc dál v clubu už jsem tu vůni cítil.

S Kim jsme seděli u nějakýho stolu a popíjeli všechno možný.Ale opilý jsme ještě ani nebyli.

,,Jdeme!!" vyjekla Kim když vyhlásily karaoke.

,,Fajn" mykl jsem rameny a seskočil z barový stoličky.

Kim něco naťukala do notebooku a zachvíli se spustila písnička Heart Attack od Demi.(Dala bych to do médií ale tam je ta Madison:(
Kdyžtak si pusťte Chrissy Costanza- Heart Attack :))

,, Putting my defenses up

Cause I don't wanna fall in love

If I ever did that

I think I'd have a heart attack

Never put my love out on the line

Never said yes to the right guy

Never had trouble getting what I want

But when it comes to you I'm never good enough"

Začali jsme zpívat a Kim zpívala vážě úžasně.Snad líp než Mad odpoledne.Byla tak krásná když se soustředila a nějak se do toho i kroutila.Její blond vlasy jí skákali kdyż poskočila a když zvíšila hlas na krku jí vylezli (i don't know jak se to jmenuje:((:ddd) kosti.

,,I think I'd have a heart attack

I think I'd have a heart attack

I think I'd have a heart attack

I think I'd have a heart attack

I think I'd have a heart attack"

Dozpívali jsme poslední sloku,podívali se na sebe a usmáli se.Lidi začali tleskat a hvýzdat,fotit a natáčet.Bylo to úžasný.

Ahojté

Tak co?

Líbí ?:33 ♥

Snažila jsem se:))

Vote,koment!

& páčko ✌♥

~Sann

YouTube life : justin bieberKde žijí příběhy. Začni objevovat