>Justin Bieber?<

4.8K 253 5
                                    


Z pohledu Kim

Odpoledne jsem se rozhodla si zajít na kafe do starsbucks.Vytočil mě totiž hejt v komentu u videa s Lukem a Ash.Jako už jsem si zvykla že píšou o mě že vypadám jako dě*ka a všechno ostatní ale proč se sakra naváží do mých kámošů?!

Nějakej 'chytrej' debil napsal k videu

: Ta Ashely vypadá jakoby dala hlavu do hoven a Luke je buzna.Kazej tě musíš si najít lepší kamarády.

Nejradši bych tyhle lidi ukopala až do krve,pak bych je přeřízla na 5 kusů ,udělala z nich polívku a dala ji prasatům..Okay Kim musíš dýchat jo?..

Přesuneme se raději do přítomnosti.

Právě stojím frontu ve starsbucks abych si mohla koupit jedno kafe.Když jsem konečně stála u pultu tak jsem si obědnala a ten prodavač na mě furt koukal.Zkousl si ret a napsal na kelímek něco lihovkou.Zaplatila jsem mu a děkovně se usmála.Koukla jsem se co mi tam napsal : Sexy youtuberka;).Ušklíbla jsem se .Když jsem se podívala z okna byli tam novináři a křičící děcka.Zvedla jsem obočí a jak jsem nedávala pozor do někoho jsem vrazila a vylila mu kafe na býlé tílko pod kterým byla vidět tetování ve znaku kříže,římských čísel a korunky.Tyhle tetování já znám..

Podívala jsem se na toho dotyčného a když jsem viděla jeho výraz dostala jsem záchvat smíchu.

"To ale není vtipný!" zamračil se.

Zachvíli se ale smál se mnou.

"Počkej,nejsi ty Justin Bieber?"

"Jo.Jo jsem." zazubil se"A nejsi ty YouTuberka Kim která o mě ve videu říkala že jsem sexy?" dodal.

Vykulila jsem oči.

"Ty se koukáš na moje videa?!" Vážně se Justin Drew Bieber -zpěvák s miliardy fans kouká na moje videa?

"Už to tak bude" mykl rameny.Aha proto ty novináři a děti venku.

"Dáš mi tvoje číslo,Kim?" zeptal se najednou a sladce se usmál.Awww řekněte kdo by se nad ním neroztejkal když to je Justin Bieber?. Usmála jsem se a nadyktovala mu moje číslo.

"Tak ahoj,Kim.A díky"

"Čau.Za co?"

"Za tryčko" zasmál se.Plácla jsem se do čela a raději šla z krámu.

"Kim,viděla jste Justina?" zeptala se nějaká novinářka."Ne,co by tady dělal Justin?" ušklíbla jsem se.Proč ho nekrýt že?

Něco řekla novinářům a ti pak odešli i z pár Beliebers.

Najednou mi přišla sms.

:Díky;) -J

Poznala jsem že to je Justin a usmála se.

Pro: Justin : Mám to u tebe:--)Uložila jsem si ho a rozešla se domů..

Takže..

Krátká
Ale co když to nikdo nečte?

Lel

Vote,koment a páčko ✌

~ Sann

YouTube life : justin bieberKde žijí příběhy. Začni objevovat