Věnuji tuhle část úplně všem!
Ale nejvíc asi těm co psali pod minulou část bombastický :D! Nějak oblíbené slovo ne?Song v médiích :))! (NOTHING LIKE US-JUSTIN BIEBER ACOUSTIC)
Z pohledu Justina
,,Justine,prosím probuď se" uslyšel jsem holčičí pláč.
,,Vím,že jsem se chovala jako naprostá kráva a chodila ven s Rossem.Ale dost mě mrzelo když jsi se líbal se Selenou." zavzlykala.Chtěl jsem otevřít oči ale jakoby mi je někdo přilepil..
,,-víš..Asi jsem se nezachovala správně.Byla jsem hnusná a kvůli mě jsme se vybourali..Ale já doufám že se probudíš..Miluju tě." konečně jsem otevíral oči.
,,Doktore!" vykřikla ta dívka.
,,Probouzí se!" ...,,Slečno,tady nemůžete být!" .....,,Je to můj přítel!" ...
,,Haló? Pane Bieber.." začali mi svítit do očí nějakou baterkou.Zafuňel jsem a dal si na oči ruku.Otevřel jsem je a uviděl bílý strop.
,,Uf" koukl jsem se vedle sebe,stál tam doktor s doktorkou a sestřičkou.
,,K-kde to jsem?" odkašlal jsem si.
,,V nemocnici."
,,A.co tu dělám?" zvedl jsem obočí.
,,Vy si nic nepamatujete?" zasekl se.Jen jsem zakýval hlavou na náznak nesouhlasu.,,Měl bych?" zeptsl jsem se.
Doktor něco zapsal do papírů a začal mi klást otázky.Bože můj..
,,Tak,jak se cítíte?"
,,Bolí mě hlava". ,,Řeknete mi co se stalo?" řekl jsem nepříjemně.
,,Justine,se svou přítelkyní Kimberly jste měli autonehodu.Ona je v pořádku,měla jen sklo v hrudi které jsme vyndali,měla jo i v hlavě.A vy,vy jste byl 3 týdny v kómatu.Bouchl jste se silně do břicha a hlavy.Je možné že si nic nepamatujete.A taky je možné že máte Amnézii.Ale to nevíme jistě,půjdete na kontrolu" dokončil svůj dlouhý proslov a poposunul si víc k nosu brýle.
,,A-ha" koukl jsem se ns svoje ruce.
,,Dobrá tedy,jdeme na kontrolu." vzali mě na kontrolu kde mi odebrali krev,dělali různé vyšetření a nakonec jsme zase na pokoji.
,,Pane Bieber.Mám pro vás špatnou a dobrou zprávu" vydechl.
,,Dobrou?" nejistě jsem řekl.
,,Dobrá je že si budete pamatovat část lidí..Špatná je že si nebudete pamatovat úplně všechny a že máte nemoc nazývanou amnézie."
Přikývl jsem.,,Pustíme sem Kimberly ano?" odešel a za chvíli se ve dveřích objevila krásná hnědovlassá dívka s blond ombre.Měla zvláštní styl.
,,Justine! Bála jsem se o tebe" začala brečet a objala mě.
,,Promiň, a ty jsi kdo?" zmateně jsem se na ní koukl a prohlídl si jí.Kamennou tváří se koukala na můj obličej.Z očí ji vytekly slzy a ona sklopils pohled a zavzlykala.
,,Ty,ty..Ty si mě nep-pamatuješ?" setřela si slzy.,,Kurva,je to moje vina!!" schodila židly.,,Omlouvám se.." ucítil jsem záblesk
"Otevřel jsem oči a rozkašlal se.,,, prober se!" třásl jsem s ní.Měla na sobě hodně skla a kousků od auta.Byla od krve a já nevěděl od kuď jí všude teče."
,,Sss" chytil jsem se za spánky.
,,J-si v pohodě?" zeptala se.
,,Nevim."
,,Jdu pro doktora" rozeběhla se pryč
Doktor mi zase navykládal že je to normální že se mi vrací vzpomínky.Já si jen lehl a z únavy usl..
Z pohledu Kim
Jak je to doprdele možný?! Můžu za to jenom já,neměla jsem nikam chodit,sedět doma a natáčet video.
Rozeběhla jsen se z nemocnice a neviděla přes slzy.Hned tam byli novináři a Beliebers.
,,Kim,co je Justinovi?"
,,Proč brečíte?"
,,Máte ràda Beliebers?"
,,Odpovězte!",,Justin potřebuje klid!" vykřikla jsem a rozeběhla se moc dobře vím kam.Běžela jsem,narážela do lidí a stírala si slzy.Když jsen konečně byla na místě,otevřela jsen dveře a následně je i zavřela.Došla jsem ke klavíru a začala hràt tóny písničky All Of Me.
,,An you give me all of you" zpívala jsem a dávala do toho všechny mé smíšené pocity.Slzy mi tekli na klavír ale já je ignorovala.Zapomněl na mě.Zapomněl na všechno,co jsme spolu prožili,zapomněl na naše orvní setkání,na to jak jsme tu spolu hráli a zpívali,na náš první polibek..
Zapomněl na úplně všechno..Jak jsi mohl?..Za všechno můžu já.Neměli jsme se hádat.Jsen taková děvka..Bože.Teď už se mnou nebude.Najde si někoho jiného a nikdy si nevzpomene na Kim.Nebude vědět že Beliebers shippovaly Jim..
,,Miluju tě,Justine" zašeptala jsem a dohrála.Rozeběhla jsem se znovu z místnosti a tentokràt běžela k Lukovi.Zazvonila jsem a ihned jak otevřel jsem mu padla do objetí a brečela mu do tryčka.
,,Kim,co se stalo?" zavřel a pohladil mě po vlasech.
,,Lu-kku,on s-si mě nepamatuje!"
Ahojdá ✌
Vsadím se že tohle nikdo z vás nečekal pls xdd!
Doufám že to není až takovej bullshit jak to vypadá.
Určitě napište názor a napište BOMBASTICKEJ koment ,mandarinky ♥
ILY
Vote,koment a pàčko ✌♥
~Sann
ČTEŠ
YouTube life : justin bieber
Fanfiction; omlouvám se za chyby, psala jsem to dávno a nechce se mi opravovat celý příběh; Začala hrát hudba Beauty and a Beat.Po celou dobu písničky jsem se snažila co nejvíce usmívat, aby nebylo vidět,jak moc mě zlomil.