Věnuji to : AcaciaClark19. Užij si jí mandarinko ❤
Z pohledu Kim
Dneska ráno mi volal Alex (pa.Kamarád Kim,zpívají spolu) jestli bych nešla zpívat.
,,Jop,tak za 20 minut na našem místě?"
,,Fajn"
Típla jsem to a hned šla do koupelny.Osprchovala jsem se a umyla si vlasy které jsem následně i vyfénovala a nežehlila je.Oblíkla jsem si černé džíny,bílé tílko a červený svetr.Dala jsem si červený lesk a řasenku.
Vyšla jsem z koupelny a vzala si tašku přes rameno do které jsem dala všechny potřebné věci.Obula jsem si boty a rozešla se do našeho studia.
Samozdřejmě že mě venku nezapomněli vyfotit paparazzi a napsat o mě jak si jdu sama. Už jsou to 3 dny co to Justin udělal a furt mi volá,píše a spamuje..
,,Kimberly!!" byla jsem tak zamyšlená že jsem přeslechla mého volajicího nejlepšího kamaráda.
,,Ahoj,Luku" usmála jsem se.
,,To je dost,měla by jsi si zajít k ušnímu" uchechtl se.Zasmála jsem se a podívala se na něj.Kousal si piercing ve rtu a to mu tvořilo ďolíčky.Byl sweet.
,,Kam vůbec jdeš?"
,,Um,do studia,ty?"
,,Za Ash" zazubil se."půjdeme do kina" dodal.Celkem mě mrzelo že plánují takovýhle akce a mě vynechávají.,,Proč jste mi nic neřekli? Šla bych taky"
,,Jo,ale ty jsi teď furt s Biebsem" mykl rameny.
,,Já už s ním nejsem!" vyjekla jsem a cítila v očích slzy..
,,Wuut?" zvedl obočí a zastavil se.,,Líbal se se Selenou! Je to stejnej debil jako ostatní,už ho nechci nikdy vidět! " to už mi slzy tekly proudem a já se je snažila setřít.Woow, Kim.Doma by jsi ani jindy nebrečela a teď tu bulíš před novináři a před všema lidma.
Prohrábla jsem si vlasy a ukázala prostředníček na nenápadného paparazzi naproti.Vsadím se že tohle bude v televizi i v Africe..
,,Aha.." přitáhl si mě do objetí a já mu bulela do tryčka.,,Lukey,já pujdu nahrávat,měj se" nuceně jsem se usmála a odtáhla se.
,,Čau,kdyby něco piš" dal mi pusu na tvář.Jo,tohle taky bude všude.
A odešel.Otevřela jsem dveře od budovy a vyšla schody.,,Ahoj Kim" objal mě hnes Alex aspol.
,,Promiňte že jdu pozdě ale byla jsem ještě s Lukem" posmrkla jsem si.
,,Jo,v pořádku,připrav se znáš Beauty and a beat?" oh shit..Přikývla jsem a šla před mikrofon.Začala hrát hudba Beauty and a Beat a já se falešně usmála a zpívala.(média)Po celou dobu písničky jsem se snažila co nejvíce se usmívat aby nebylo vidět, jak moc mě ten debil zlomyl.
,,Cause all i need is a beauty and a beat who can make my life complete"
Povzdychla jsem si a uvědomila si že to 100% uvidí.Cítila jsem se zvláštně.Nikdy jsem necítila to,co cítim teď.Nikdy jsem kvůli klukovi nebrečela.Jen v 6 třídě.Líbil se mi jeden starší kluk už 3 roky.Nojo dětská láska..
Ale teď jsem měla kluka Travise a kvůli němu jsem nebrečela když mě podvedl s mojí bývalou nejlepší kámoškou Nicole.Bylo mi to fuk,jen jsem se s Nicole pak přestala stýkat a lidem přestala důvěřovat.Pak se objevil Luke a k nám do školy přišla Ashely.A tak jsme už 3 roky kamarádi.Vím že jim můžu doufám věřit..,,Super Kim!" vykřikl Alex.
,,Dík"
,,Tak jo,musím domů čau" zazubil se a odešel.
,,Já jdu taky" zamávala jsem klukům a odešla domů.Po cestě jsem si všimla auta co za mnou furt jezdilo.Najednou se obevilo přímo vedle mě a otevřelo se okýnko.
,,Nasedni si,svezu tě" řekl hnědovlassý kluk.
,,Nechci,ujdu to sama"
,,Kim! "
,,Justine" šeptla jsem a zastavila se.
,,Nasedni si,potřebujeme si promluvit" zkousl si ret a podíval se na mě smutnýn pohledem.Polkla jsem a nasedla na místo spolujezdce.
,,Prosím,odpusť." řekl a ze zklamáním v očích se na mě podíval.Jeho pas byl hubenější,měl kruhy pod očima a byl rozcuchanej.
,,Jak mám vědět že teď nechodíš za nějakýma dívkama?" nechtěla jsem říct děvkama,byl by naštvaný že z něj dělám děvkaře.
,,Selena mě svedla!" vyjekl a neuráčel se zastavovat na červenou.,,Justine!" vyjekla jsem když málem naboural do náklaďáku.
Podíval se na mě s lesklýma očim a a já stuhla.On brečí kvůli mě.
Jedna slza mu stekla po tváři a já jí setřela.Bylo poznat jak se pod mým dotekem uvolnil.
,,Dej mi šanci" naklonil hlavu na stranu a tím si přimáčkl ramenem mou ruku víc k jeho tváři.
Koukala jsem se na jeho bledou tvář a najednou se mi udělalo zle.,,Zastav" poroučila jsem.Napl se a zastavil.Vylezla jsem z auta a začala zvracet.Justin mi podržel vlasy a hladil mě po zádech.Byla tma a tady po dálnici nejelo ani jedno auto.
Když jsem už nemohla nic vyzvracet,z kabelky jsem si vytáhla kapesníčky a utřela si pusu.Pití který jsem tam měla ze studia jsem se napila a dala si jahodovou žvejku.,,Dobrý?" zeptal se Justin.
,,Jop" objala jsem ho.Ruce položil nad můj zadek a položil si bradu na mou hlavu.Nevýhoda být malinká.
,,Pojď" vzal mě zpět do auta a zavezl domů kde si se mnou lehl do postele ale já to zkazila.
,,Justine,jdi domů"
,,Chci tu být s tebou!"
,,Já se ti ozvu,chci být sama,prosím"
Povzdchl si,dal mi pusu na čelo.
,,Ahoj" usmál se a zmyzel ve dveřích...Svlékla jsem se do spodního prádla,zachumlala se do peřiny a myslela na něj a jestli mu mám dát 2 šanci.Nakonec jsem jako vždy usla..
Ahojdá mandarinky ❤✌
Normálně,koukněte jak je to dlouhý:3 !
Miluju vás,děláte mi strašnou radost těma komentama a votes❤
Vote,koment a páčko ❤✌
Vašeee
~Sann
ČTEŠ
YouTube life : justin bieber
Fanfiction; omlouvám se za chyby, psala jsem to dávno a nechce se mi opravovat celý příběh; Začala hrát hudba Beauty and a Beat.Po celou dobu písničky jsem se snažila co nejvíce usmívat, aby nebylo vidět,jak moc mě zlomil.