Cesta domov bola pre mňa veľmi náročná nie len kvôli Petrovi ale aj tej mojej ranenej ruke. Ponáhľal som sa domov aby som si tu ruku ošetril. Vošiel som do vnútra a mama sa za mnou rozbehla so slovami: ,,Nemohla som sa ti dovolať kde si bol?" ,,To je na dlho a nemám nato čas prepáč,, odvetil som. Cítil som sa mizerne nikomu som nechcel hovoriť o tom čo sa vlastne stalo.
Všetci si musia myslieť že som blázon. Sadol som si na posteľ a znova si prešiel všetky správy z messengeru no ničomu som nechápal. Bolesť neprestávala chcel som si ranu ošetriť. Uvedomil som si že som zabudol zobrať obväz keď som prišiel ... ,,Ten obväz je predsa v kuchyni a mama akurát varí no toto mi chýbalo". Povzdychol som si a nesmelo som sa vydal dole schodmi smerom k mame. Prešiel som okolo nej a samozrejme si tu ranu tentokrát všimla. Samo okamžite si tu ranu vyčisti že ty si znova bol skatovať ? No áno, zaklamal som. Koľko krát som ti hovorila že si máš na seba dávať väčší pozor? Veľa krát ja viem ... už sa to nestane. Po dlhej debate som sa vrátil do izby. Na schodoch ma vyrušil telefonát, bolo to neznáme číslo.
Zvyčajne aspoň zo slušnosti dvihnem a opýtam sa o koho ide, no teraz som bol na vážkach čo ak to je Peter? Priložím mobil k uchu a ozve sa Fero. Fero? To si ty? Áno... máme problém...
(Pokračovanie bude :D už vás nenechám toľko čakať)
YOU ARE READING
Sny v oblakoch
RandomPríbeh chlapca ktorý po dlhom čase začne v nociach snívať o minulosti a ľuďoch s ktorými sa už nestretáva. Sny mu však pomôžu pomaly zistiť ako sa znova môže s tými ľuďmi zblížiť.