Konuşmuştum hiçbir insan konuştuğu için sevinirmiydi. sanki küçük çocuklar gibi ilk defa konuşmuş gibiydim sanki yeniden doğmuş gibi gözyaşlarıma hakim olamadım ve ağlamaya başladım.
Karşımda bana şaşkınlıkla bakan Buğra ise tek kelimeyle ''Konuştun'' diyebildi. gözlerini bana dikmiş ilk defa konuşan bir insan görmüş gibi bakıyordu.
'' Evet konuştum''
'' Konuşacağını tahmin etmemiştim çok şaşırdım ''
''Bende tahmin etmiyordum.''
'' Biraz dolaşalım mı?''
'' olabilir''
Göründüğüne göre kararımı belirlemiştim. yani hayata bağlanacaktım Buğra beni hayata bağlayacaktı. Korkuyordum yine korkuyordum ama artık böyle yaşayamazdım.
- Buğra-
Konuşmuştu konuşacağını tahmin etmiyordum. 2 yıldır konuşmamıştı ve ilk defa bugün benimle konuşmuştu. bu kız benim hayatımı değiştirecekti 2 yıldır konuşmamasının nedeni ne bilmiyordum ama öğrenecektim.
B: Benim adım buğra
E: HAHAHAHAHAH
B: HAHHAHAHHA
E: pardon ben kendimi tutamadım.
B: yok önemli değil
E: tamam o zaman benim adımda Erva
B: Seni 2 yıldır konuşturmayan şey nedir?
E: Sence nedir?
B: Kötü bir şey olmalı
E: Evet kötü bir şey sen seni hayata bağlayan kişileri kaybetsen ne yaparsın?
B: Bilmem galiba çok üzülürüm hayattan soğurum. çok kötü bir şey düşüncesi bile kötü.
E: İşte ben bunu yaşadım beni hayata bağlayan herkesi kaybettim ailemi, sevgilimi ,arkadaşlarımı herşeyimi kaybettim.
B: Acın büyükmüş gerçekten ben özür dilerim sana acını tekrar yaşattım.
E: Yok önemli değil sorun yok.
B: Tamam o zaman belki ben seni hayata yeniden bağlayabilirim
E: Bağlayabilirsin.
ARKADAŞLAR +5 VOTE GELMEDİ BİLİYORUM AMA BEN YB YAZDIM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ OLAYLAR GİTTİKÇE GÜZEL OLACAK.
FATMAARSLAN39794...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ HAYAT
RandomHayat o kadar acımasız ki ; bazen doğru olanı yapmak için en çok istediklerimizden vazgeçmemiz gerekir SİZİ HAYATA BAĞLAYAN KİŞİLERDEN BİLE İşte Erva' da tam bunu yaşıyordu. onu hayata bağlayan herşeyini kaybetmişti sonsuzluğa uğurlamıstı yani ölüme...