Buğranın yanına gitmek için hızlı adımlarla yürüyordum. Ona ne söyleyeceğimi bilmiyordum. Şu an tek istediğim buğranın yanına gitmekti. Buğrayı bir arkadaş olarak görüyordum hatta bir dost ama onu görüne kalbim inanılmaz derecede hızlı atıyordu Tek bir şeyden korkuyordum o da AŞIK OLMAKTI. ve sanırım ben Buğraya aşık olmuştum.
2 yıl sonra ilk defa bu kadar mutluydum. Bağırmak çığlık atmak MUTLUYUM diye bağırmak istiyordum.
Yüzümdeki gülümseme aniden gidiverdi onun yerine bir üzüntü bir hüzün dolduruverdi. Aklım yeniden o kazaya gitmişti ve gözlerim dolmaya başlamıştı ve gözyaşlarım tutamadım ve göz kapaklarımın ağırlığıyla gözlerim kapandı ve gerisini hatırlamıyordum.Gözleri açtığımda başımda Buğra vardı.
"Nerdeyim ben"" Hastanedesin Erva bayılmışsın iyimisin."
"Başım çok ağrıyor"
"Ben doktoru çagırıp geliyim. "
- BUĞRA-
Ervaya birşey olacak diye çok korkmuştum.Ervayı seviyordum evet seviyordum. Onu gördügüm günden beri ona bağlanmıştım yani ben Ervaya İLK GÖRÜŞTE AŞIK OLMUŞTUM...
DOKTOR
"Tansiyonunuz düşmüş ensişelenicek bir şey yok fakat dinlenmeniz gerekiyor 2 veya 3 gün sonra kendinizi daha iyi hissedeceksiniz fakat dinlenmeniz gerek yoksa bayılmalarınız arta bilir. Geçmiş olsun. "
" Saolun doktor bey "
" İyimisin erva"
" İyiyim"
"Kalkabilecekmisin?"
"Evet"
-ERVA-
Başım ağrıyordu doktor dinlemmemi söylemişti ama bana bakacak hiç kimsem yoktu. Elimi kaldıracak gücüm yoktu. Ne yapcaktım bilmiyordum.
-BUĞRA-
Doktor ervanın dinlenmesini söylemişti ama ona bakacak hiç kimse yoktu kendine bakamazdı çok halsiz gözüküyordu onu tek başına bırakamazdım onun benden başka kimsesi yoktu.
" Beni eve bırakırmısın"
"Seni bu halinle yanlız mı bırakacağımı sanıyorsun?"
" Ben iyiyim kendime bakabilirim. "
"İtiraz istemiyorum Erva bana gidiyoruz."
"Yok ya ben sana rahatsızlık vermiyeyim ben başımın çaresine bakarım."
"Saçmala erva ne rahatsızlığı hadi bana gidiyoruz "
-ERVA-
Buğradan başka kimsem yoktu şu hayatta, itiraz edemedim çünkü gerçekten çok halsizdim. Gözlerimi açamıyordum ve gözlerimi kapattım.
-BUĞRA-
Ervayı tek başına bırakamazdım. Çok yorgun gözüküyordu. Arabya biner binmezde gözlerini kapatıp uykuya daldı. Çok masum uyuyordu günlerce uyumamış gibi bir hali vardı. Yorgun Bitkin Halsizdi. Yani dinlenmeye ihtiycı vardı ona çok iyi bakacaktım.
- 3 SAAT SONRA-
Başımın ağrısıyla gözlerimi açmaya çalıştım gözlerimi açtığımda kendi evimde değildim. Bir ses ile nerede olduğumu anlamıştım BUĞRANIN EVİNDEYDİM.
''İyimisin''
''Evet iyiyim''
''Ben sana bir çorba yaptım bunu içersen daha iyi olacağını düşünüyorum.''
'' Zahmet etmeseydin.''
'' Lütfen erva birdaha böyle şeyler söylemeni istemiyorum. Hemen geliyorum.''
Şu anda hiçbir şey düşünmek istemiyordum sadece dinlenmek uzun zamandır yapmadığım şeyi yapmak istiyordum. Bugün ilk defa o kabusu görmemiştim 2 yıldır ilk defa görmemiştim.
BANA DESTEK OLAN ÜLKER_2002 ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .
VOTE VE YORUM BEKLİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ HAYAT
AcakHayat o kadar acımasız ki ; bazen doğru olanı yapmak için en çok istediklerimizden vazgeçmemiz gerekir SİZİ HAYATA BAĞLAYAN KİŞİLERDEN BİLE İşte Erva' da tam bunu yaşıyordu. onu hayata bağlayan herşeyini kaybetmişti sonsuzluğa uğurlamıstı yani ölüme...