Buğra beni hayata bağlayabileceğini söylemişti ona inanıyordum. Hem açık hava hem buğra bana çok iyi gelmişti. Artık hayata dair birazda olsa umudum vardı.
Eve geldiğimde 2 yıldır ilk defa bu kadar mutlu olduğumu hissetim. artık geçmişe dair hiçbir şey hatırlamak istemiyordum geleceğe dair planlar yapmak ve mutlu olmak istiyordum. ailemin , sevgilimin , arkadaşlarımın acısı tabikide hala benim kalbimi acıtacaktı.
kapkaranlık odam bugün aydınlanmıştı. Aynaya baktığımda kendimi çok bitkin ve yorgun gördüm. çok bakımsızdım ve ani bir kararla kuaförün yolunu tuttum.
- KUAFÖR-
Kuaföre geldim ve önce bir cilt bakımına ihtiyacım olduğunu farkettim.
x: Efendim isterseniz önce yüzünüze bir maske yapalım yüzünüz çok cansız gözüküyor.
e: Evet bencede yüzümün bir bakıma ihtiyacı var.
x: peki o zaman sizi şöyle alayım.
e:peki
Kuaföre gelmeyeli çok uzun zaman olmuştu oysaki eskiden neredeyse hergün gelirdim. Artık eski alışknlıklarıma geri dönmeliyim.
Bu kararlarıma anlam veremiyorum ama içimden bir ses bu şekilde daha iyi olacağımı söylüyor umarım öyle olur.
cilt bakımım bitmişti ve artık saç bakımına gelmişti. saçlarımada bakım yaptırdıktan sonra büyük bir miktar parayı verip kuaförden çıktım. verdiğim paraya değmişti. Artık kendimi daha güçlü hissediyordum.
- Buğra-
Erva benim hayatımı değiştirecekti buna inanıyordum onu hayata ben bağlayacaktım. Ona yeni arkadaşlar, eski sevgilisinin yerini tutamıyacak olsamda belki bende onun sevgilisi olabilirdim , tabi ailesi için bir çözüm bulamam ama benim aileminde onu tanıyınca ona sevgilerini hissetireceklerini düşünüyordum ben bunları düşünürken kafama atılan sert bir yastıkla yerimden sıçradım.
B: lan emre bittin sen
E: ben yaptım sen yapma kardeşim
TELEFON ÇALAR...
ARAYAN: ERVA
B: Ervaya dua et lan seninle sonra görüşücez.
E: Erva kim lan
Erva: Buğra buluşalım mı?
B: tabi noldu bi sorunmu var?
E: Yok bir sorun yok sadece biraz konuşmak istiyorum.
B: tamam nerede?
E: Dün dolaştığımız yerde olur mu?
B: tamam hemen geliyorum.
Emre: oooooooooooooooooooo
B: Sus lan ben çıkıyorum.
E: Tamam ben akşam yokum elif ile yemeğe gidicez.
B: Tamam kardeşim iyi eğlenceler.
E:sanada kardeşim.
-ERVA-
Artık evde tek başıma durmak istemiyordum. duvarlar üzerime üzerime geliyordu.
Buğrayla konuşmak bana iyi geleceğini düşünüyordum.
Buğrayla konuşma isteği duymuştum daha yeni tanıdığım bir kişiydi ama 2 yıldan sonra ilk konuştuğum kişi buğraydı. Artık hep konuşmak hiç susmamak istiyordum ve buğrayla konuşmak beni rahatlatıyordu onun yanımdayken mutlu ve huzurlu oluyordum.
Son zamanlarda yaptığım şeylere anlam veremiyordum ama sonuçta yeni bir hayata adım atmıştım ve bundan vazgeçemezdim.
Umarım beğenirsiniz... Vote ve yorum istiyorum.
Fatmaarslan39794
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ HAYAT
RandomHayat o kadar acımasız ki ; bazen doğru olanı yapmak için en çok istediklerimizden vazgeçmemiz gerekir SİZİ HAYATA BAĞLAYAN KİŞİLERDEN BİLE İşte Erva' da tam bunu yaşıyordu. onu hayata bağlayan herşeyini kaybetmişti sonsuzluğa uğurlamıstı yani ölüme...