TANITIM

341 12 10
                                    


Telefonuma gelen bildirimlerle gözlerimi araladım.

Bir rahat vermedin be adam!

Uyanmamaya çalışıyordum, ammavelâkin benim ultra zengin ve psikopat sevgilim izin günümde beni bir türlü uyutmak istemiyordu!

Ben Alina. Alina Karaduman!

Karaduman ailesinin yüz karası! 22 yaşında henüz iş hayatına başlayalı üç yıl olan Alina. Gerçi iş konusunda biraz torpilli olsam da ben bunu şanslı oluşuma veriyordum.

Pekâlâ size anlatacağım. Benim mükemmel patronum İtalyan Ricardo Russo ile gizli bir ilişkim var. Beni takıntılı derece de seviyor. Ve evlenmek istiyor. Ama ben inatla ilişkiyi gizli tutmak istiyorum. Neden mi?

Çünkü sıçarım! Vallahi tüm Türkiye'ye rezil olurum. Benden nefret eden karşı komşumun kızı da benimle aynı şirkette çalışıyordu tek bir hatasında şirketten atıldı. Hâlâ benim atılmamış olmam onları bir nevi kışkırttığı için benden ölesiye nefret ediyorlar!

Nasıl olur da yüksek lisans yapan Derya işten kovulur da, daha henüz üniversiteyi bitirmemiş olan Alina kovulmaz?

Sanırım kendilerince haklılar.

Ah Derya birkaç kez Ricardo'yu baştan çıkarıp ilgisini çekmeye çalışsa da, Ricardo oralı olmamıştı..

Aslında güzel bir kızdı kızıl saçları ve mavi gözleriyle adeta prenses Merida'yı andırıyordu. Lâkin Ricardo benim olduğum yerde Adriana Lima olsa dahi kafasını çevirip bakmazdı..

Bu adamı nasıl olmuştu da bu kadar kendime bağlayabilmiştim?

Sarı saçlarım ve yeşil gözlerimle bence gayet güzeldim ayrıca fiziğimde oldukça iyiydi. Çünkü ultra zengin patronum bana normalden daha fazla para veriyordu. Ve ben de bundan ötürü iki yıldır düzenli spora gidiyor, cilt bakımı yaptırıyor, gönlümce kıyafetler alıyordum.

Orta gelirli bir ailem vardı. Ve kendi ayaklarımın üzerinde durduğum için benimle gurur duyuyorlardı. Hatta annem Derya ve annesine nispet bile yapıyordu..

Ah anne ah bir de gerçekleri bilsen keşke...

Ya da bilme gerçekten beni bir ormana götürür kafama sıkarsınız!

Mesela her aile de olduğu gibi bakirelik bizde de çok önemli bir şeydi. Fakat ben bakire değildim!

Ricardo'nun çekiciliğine dayanamayarak ilk birlikteliğimi onunla yaşamıştım..

Ve ondan sonra defalarca seviştik..

Hatta her yan yana gelişimizde bir boklar oluyor ve ben kendimi onun kucağında buluyordum..

Annem dallamasına odaya girerek, tüm düşüncelerimi böldü. "İzin gününü uyuyarak mı geçireceksin gerçekten?" Dedi, cıvıl cıvıl bir şekilde. Bir Holding'te çalıştığım için beni ultra seviyordu. 'başarılı kızım' diyip, sürekli beni övüyordu.

Aynen anne patronunu ayartmakta gerçekten başarılı biriyim kesinlike!

"Sabah sabah ne bu enerji?" Diye, sordum sıkkın bir şekilde.

"Kahvaltı hazır benim prensesim hadi gel bir şeyler ye. Sonra da beraber bir şeyler yaparız." Dedi, sevinçle.

Ricardo yüzünden izinlerim üç hafta da bir olduğu için ailemle pek fazla vakit geçiremiyordum...

Gerçi pek çalıştığım da söylenemezdi..

Gülümsedim. "Pekâlâ anneciğim geliyorum." Diye, mırıldanıp, isteksizce yataktan kalktım.

Annem odadan çıkınca, telefonu alıp, Ricardo'nun yazdığı mesajları okudum.

Günaydın güzelim.
Biraz fazla uyumadın mı sence de?
Ah kesinlikle sana izin vermemeliydim şimdiden çok özledim!
Derhal gelip iş başı yapmaya ne dersin patronun kesin emri!

Kendi kendime gülmeden edemedim. Bu adam çıldırmış!

Ricardo Russo Annesi Türk, babası İtalyan zengin bir iş adamı! 33 yaşında 15 yıldır babasının yerini  alıp başa geçmiş bir Napoli mafyası!

Ben hariç herkese sert davranan ve kimsenin karşısına geçmeye cesaret edemediği o sert adam!

Bana seviyor musun diye soracak olursanız. Ondan çok etkileniyorum beni çok mutlu ediyor ama sevdiğimden pek emin değilim..

Umarım bir gün ondan kurtulmak istediğimde bu benim için oldukça kolay olur..

Hello yeni kurgum ile karşınızdayım.

Bölümü beğendiniz mi?

Yazım ve anlatım hataları olmuşsa şimdiden özür dilerim umarım beğenirsiniz hepinizi kocaman seviyom ❤️ öpüldünüz. 😘




Karanlığın Ardında (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin