'130821-
✴️
gecenin yalnızlığında şarkılarınla onun sesini bastır.
yoğun tuzlu su kokusu burnumu delip geçerken dalgalara inat üzerine yürümeye devam ettim. chan'ın ölmediğini herkese kanıtlayacaktım. o buradaydı, sadece kızgındı biliyorum. ona ıssız denizin ortasında arkamızı dönmüştük, hayal kırıklığına uğramıştı.
"korkuyorum, yalvarırım geri gel." şimdi soluduğum her nefes bana geçmişi hatırlatıyordu. ölüm ruhlarımıza kesik atarak çaresizliğimizden zevk alacaktı. zihnim bana karşı oyun oynamaya devam ederken önünde daha fazla durmak istemedim. cesaretim yoktu, konu chris olduğunda hiçbir zaman tam olarak ortaya çıkmayı başaramamıştı. zayıf noktamın üzerinde durarak benimle dalga geçen herkesten bir kez daha nefret ettim.
ölüyorum chris, neredesin?
kalbimde hissettiğim gibi, kimyamız kutsaldı. sevgimiz ise bize bahşedilen bir armağan. peki neden artık acıtıyordu?
"bir şey söyle chris, senden vazgeçmek üzereyim!"
soğuk su sırtıma çarpmaya devam ederken gerçekler en ağır geleniydi. kayalıkların üzerinde oturmuş bana gülümseyerek bakan siluet sadece anlık aklıma gelen görüntüydü. gözyaşlarım daha fazla içeride kalmak istemeden kendini serbest bıraktı. yok olmak istedim.
ben istediğim için oradaydı, hayal bile değildi ki.ve işte o an; tamamen bittiğini anladığın vakit, öylece bırakırsın. dalgalara karşı gelmeyi keserek olacakları bekledim. saniyeler birbirini kovalarken gerçekler yüzüme öylesine sağlam vurmuştu ki kaçmak için uğraşmaya değer görmemiştim kendimi.
uyku benim dostum değildi,
karanlığı sevmezdim.
ama ışık kaybolmuş gibi oldukça, güneş tekrar varlığını kanıtlayacaktı.
son.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruined bodies. - bang chan.
Short Storyruby, kocası chris bang'ın 3 yıl önce öldüğünü kabullenemiyordu, arkadaşları ise çaresizdi. :: angst. 2021 | sterlicias ©