UÇ | 19

109 26 140
                                    

Bir sonraki bölümden haber olsun diye kısa tuttum, ama tahmin edersiniz ki çok çılgınca şeyler olacak. Hihihi^^

Çorap Dilencisi: Anlamam nedenini, üzmüşler bebeğimi ah... Tam yüzüne dalmışken, çizmiş kendi resmini, ah...

Çorap Dilencisi: Günaydın çirkinim, hazırlandın mı?

  Telefonuma gelen mesajları, yüzümde aptal bir sırıtışla okudum. Kendine gel Nida havalarında bile değildim, neler oluyordu bana? Üstelik dün gece attığım o mesaj... Of... Umut vermişim gibi olmamış, direkt umut vermiştim zaten! Bir gün ya Allah belamı verecek, ya da ben gidip o belayı bulup kafa göz dalacaktım!

Nida: Nereden senin çirkinin oluyorum be, pis dilenci!

Görüldü...

  Yok canım, doğru olanı yapıyorum. Kim olsa öyle yapar. Yaparsınız değil mi?

Çorap Dilencisi: Ohooo!

Çorap Dilencisi: Sen yine resetlenmişsin Nida! Bu böyle yürür mü Allah aşkına!

Nida: Bağırma be!

Nida: Hem Can Ozanaşkım'ı rahat bırak, ne bu sırayla sevdiğim şarkıların sözlerini yazıp beni düşürmeye çalışmalar falan...

Çorap Dilencisi: Okuldayım ben, zil çalar birazdan. Sen de geç kalma.

Çorap Dilencisi | Çevrimdışı...

  Bu da bir garip canım! Ne yüzünü gösteriyor, ne tribi çekiliyor! Hıh! Ama unutuyor ki; karşısındaki kız Soylu Nida Şehirligilpaşazade!

...  

  "Nida sen geri zekalısın! Kızım madem böylesine etkilendin, niye Hindistan öküzü gibi davranıyorsun çocuğa?!" diyerek söylendi ve çatık kaşları altında, delici bakışlarını yolladı. İki derstir olduğu gibi!

  Evet, her şey yolundaymış gibi bir de iki derstir Esin'in hakaretlerine maruz kalıyordum. Hayır sanki ben bilmiyorum ne yapmam gerektiğini.

  'Biliyor musun?'

  Biliyorum tabii! Sadece Hindistan öküzü gibi- aman! Aptal gibi davranmam bana zaman kazandırıyor, o kadar.

 "Var ya, yerinde olsam girer mesajlara, yüzünü göstermesi için elimden geleni yapardım." diyerek kendi kendine hayallere daldı Esin, elini çenesinin altına yerleştirerek. Göz devirip, "Oldu! Üstüne bir de ketçap mayonez ister misiniz?" dedim, abarta abarta. Oflayıp, elini çenesinin altından çekti ve ayaklandı. 

  "Kaos projesi başlatıyorum! Sınıf sınıf dolaşıp anonimi ben arayacağım! Senden bi' cacık olmaz. Hayır bizim de hakkımız enişte sahibi olmak! Aa, canım! Ne bu perhiz ne bu tarhana turşusu!"

  Tarhana turşusu?

  Hayır hayır, bekle! Esin gitti! 

Uzun Çorap || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin